Upload problem med WXP
Fra : Søren Padkjær

Dato : 12-02-05 21:53

Efter at have fået en ny computer med Windows XP Pro kan jeg ikke
uploade ændringer på min hjemmeside. Jeg får en fejlmeddelelse om at
serveren kræver at AllowOverride ændres fra None til All (typisk
indstillet i access.conf).

Men når jeg søger findes der ingen fil på computeren der hedder
access.conf, faktisk slet ingen .conf fil overhovedet.

Jeg anvender Front Page 2000, vers. 4.02. Tidligere brugte jeg W2000.

Er der forslag til en løsning?

Venlig hilsen
Søren

Fra : Søren Padkjær

Dato : 13-02-05 11:48

Tak, problemet er nu løst.
mvh/Søren

Fra : Gukker

Dato : 13-02-05 12:59

"Søren Padkjær" <sp@sopax.dk> skrev i en meddelelse
> Tak, problemet er nu løst.
> mvh/Søren

> at

> W2000.

Kære Søren - nu er det anden gang, du skriver om et problem med FrontPage,
hvorefter du løser det selv - det ville være pænt om du skrev, hvordan du
havde løst det.

Gukker