subdomæne
Fra : sk@ndersen

Dato : 12-02-05 10:15

jeg har lavet et subdomæne http://subdomæne.ditdomæne.dk, hvordan skal
kaldet fra index-filen i subdomænet til indexfilen i hoveddomænet se ud ?
Jeg kan nemt lave et link til et helt andet domæne, men det andet giver mig
grå hår.

mvh
Søren

Fra : sk@ndersen

Dato : 12-02-05 11:37

Har jeg selv løst problemet - undskyld
Jeg havde desværre bare lavet en fejl40

mvh
Søren

Fra : Gukker

Dato : 12-02-05 11:46

"sk@ndersen" <ska@fjernes.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har jeg selv løst problemet - undskyld
> Jeg havde desværre bare lavet en fejl40
>
> mvh
> Søren

fint nok, Søren, men ville du så ikke være så sød og venlig at forklare hvad
du fandt frem til - dit spørgsmål lød nemlig spændende, og det kunne jo være
at vi andre kunne bruge det til noget?

Gukker