Erfaringer med Nordit?
Fra : Devast8or

Dato : 13-02-05 21:56

Hej med jer,

er der nogle af jer der har forbindelse hos Nordit? Prisen er jo ok, men
hvordan er det ellers, funker det eller er det noget skidt?

Hvad med nyhedsgrupperne, hvordan kører det? Og kan jeg se nogle steder
hvilke grupper de kører?

TIA

Devast8or

Fra : Morten Kjaer Lennon

Dato : 13-02-05 22:36

Devast8or wrote:
> er der nogle af jer der har forbindelse hos Nordit? Prisen er jo ok, men
> hvordan er det ellers, funker det eller er det noget skidt?

Kerne af folk bag Nordit er gamle InterNord folk, deres produkter fejlede der
ikke noget med.

--
Morten!

Fra : Morten

Dato : 17-02-05 21:04

Morten Kjaer Lennon <usenet.20040811@spam.gummiand.dk> wrote in

> [...]
Har selv Nordit og har haft det længe, kører upåklageligt og rigtig god
support. Det er tidligere Tiscali Cable folk som står bag. Med hensyn til
nyhedsgrupper er det Tiscalis der benyttes.

mvh.

Morten