Gratis DNS: HVordan kommer jeg igang
Fra : :-\)

Dato : 07-02-05 23:13

Hej!

Jeg har oprettet mig som bruger på gratisdns.dk

Mit gamle domæne vejnavne.dk
står hos en gammel udbyder.

Jeg trykkede redelegering i fredags.

Der er en enkelt ting jeg ikke forstår... og forklar meget gerne
hvis du kan...:

Jeg vil gerne have "vejnavne.dk" til at pege på en hjemmeside jeg har
liggende hos TDC i forbindelse med mit ADSL-abonnement.

Er det muligt ?

Mange hilsner fra
Carsten
cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 08-02-05 02:22

wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne have "vejnavne.dk" til at pege på en hjemmeside jeg har
> liggende hos TDC i forbindelse med mit ADSL-abonnement.

Kort (den er sent , jeg burde være i seng) fortalt : Ja.

Login.
-> Primær DNS
-> Ændre DNS opsætning

Under "A (Navn -> IP adresse)"
-> Tilføj URL forward

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-02-05 16:57

> Mit gamle domæne vejnavne.dk
> står hos en gammel udbyder.
>
> Jeg trykkede redelegering i fredags.

Noget er gået galt, DK-hostmaster tror stadig de skal spørge
TeamInternets DNS-servere.
Har du fulgt guiden på gratisdns til punkt og prikke

Ja da, brug tjeneste URL-forward på https://ssl.gratisdns.dk/admin

--
Michael
Mobilt nødstrømsanlæg til KUN 59 kr.!!

Fra : :-\)

Dato : 10-02-05 09:14

> Noget er gået galt, DK-hostmaster tror stadig de skal spørge
> TeamInternets DNS-servere.
> Har du fulgt guiden på gratisdns til punkt og prikke

Jeg prøver lige igen.
Tak for hjælpen!

Fra : :-\)

Dato : 10-02-05 14:43

Jeg venter til i morgen og ser om det virker!

(Der står på siden at man sal vente til dagen efter)

Under URL Forward skal man skirve nøgleord og metadata.
Hvad er forskellen på nøgleord og metadata?

Hvad er Frame ?

Hvad mener man med wildcard ?

-

Fra : Hans

Dato : 11-02-05 01:55

wrote:
> [...]
>
> Under URL Forward skal man skirve nøgleord og metadata.
> Hvad er forskellen på nøgleord og metadata?

Jeg tror du er bedst tjent med at tage et smut forbi Gratisdns' forum:

http://forum.gratisdns.dk/

Hans

Fra : :-\)

Dato : 11-02-05 13:11

http://forum.gratisdns.dk/

Mener du at jeg skal sprøge på hjemmesiden ???

Kunne ikke lige finde en beskrivelse !!!

Fra : Hans

Dato : 12-02-05 00:51

wrote:
> http://forum.gratisdns.dk/
>
> Mener du at jeg skal sprøge på hjemmesiden ???
>
> Kunne ikke lige finde en beskrivelse !!!

Du skal bare spørge i deres forum. Der sidder garanteret de første 50 som
kan give dig svar.

Opret dig som bruger og spørg løs i gruppen GratisDNS Support.

Hans