Nogen billigere end cybercity?
Fra : Kaasing

Dato : 05-02-05 16:42

Hej

Er der nogen der ved om der findes et billigere alternativ end Cybercitys
2048/128 til 399,- pr mnd?

Jeg har i øjeblikket Tele2 1024/128 til 329,- pr mnd.

/Poul

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 01:31

Kaasing wrote:

> Er der nogen der ved om der findes et billigere alternativ end
> Cybercitys 2048/128 til 399,- pr mnd?

Hvilke krav har du til produktet?

Fra : Kaasing

Dato : 09-02-05 14:29

> Hvilke krav har du til produktet?

Stabilt, mange newsgroups, ellers ikke så mange krav, adsl er vel adsl ?

/Poul

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-02-05 14:46

Kaasing wrote:

> Stabilt, mange newsgroups, ellers ikke så mange krav, adsl er vel
> adsl ?

Men kundeservice er ikke... desuden er der antal af mulige IP-adresser,
spærrede porte, etc.

Fra : Kaasing

Dato : 09-02-05 17:30

Ok, det kan du have ret i. Vi har en linksys WRT54G router det hele skal
køre igennem, så en ip adresse er vel nok. Jeg vil også gerne have en
statisk ip adresse, da jeg med tiden skal lave noget ftp også.

/Poul

Fra : Lenton

Dato : 25-02-05 00:49

Kaasing wrote:

> Stabilt, mange newsgroups, ellers ikke så mange krav, adsl er vel adsl ?
>
> /Poul

Tja der er jeg uenig når du snakker om en 2048/128... Det er simpelthen
noget skrammel med så lav en uprate.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 25-02-05 02:06

Lenton <no@mail.net> wrote in news:2KtTd.1560$8w1.207@news.get2net.dk:

> Tja der er jeg uenig når du snakker om en 2048/128... Det er simpelthen
> noget skrammel med så lav en uprate.

Rent faktisk får man 2048/256kbit, så der er ingen der behøver tude.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 25-02-05 12:21

"Kaasing" <svar@i.news> skrev i en meddelelse
> Hej
Hej

> Er der nogen der ved om der findes et billigere alternativ end Cybercitys
> 2048/128 til 399,- pr mnd?
Tror jeg næppe, de har ihvertfald lige sat priserne ned endda >
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/

/MD

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-02-05 17:30

Kaasing wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der ved om der findes et billigere alternativ end Cybercitys
> 2048/128 til 399,- pr mnd?

PRODUKT FRA TIL PRIS KR.
IVAR MADSEN, DSLxxxxxx
ADSL 2048/256 18-03-05 17-04-05 316,00
TOTAL EKSKL. MOMS 316,00
MOMSFRITAGET BELØB 0,00
MOMSGRUNDLAG 316,00
MOMS (25%) 79,00
TOTAL INKL. MOMS 395,00

Ivar Madsen

Fra : Jim

Dato : 26-02-05 17:49

Ivar Madsen wrote:

> PRODUKT FRA TIL PRIS KR.
> IVAR MADSEN, DSLxxxxxx
> ADSL 2048/256 18-03-05 17-04-05 316,00
> TOTAL EKSKL. MOMS 316,00
> MOMSFRITAGET BELØB 0,00
> MOMSGRUNDLAG 316,00
> MOMS (25%) 79,00
> TOTAL INKL. MOMS 395,00

Det tyder det på......men hvor.....?
--
/Jim

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-02-05 23:18

Jim wrote:

> Det tyder det på......men hvor.....?

Nå ja, det fik jeg ikke skrevet, men jeg har CyberCity, hvorfor de har samme
produkt til flere priser, det må de højere magter kunne svare på, jeg kan
ikke se det fornuftige i det,,,
Og slet ikke når det kun er 4 kroners forskæld,,,

Ivar Madsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-02-05 00:26

Hej Ivar Madsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nå ja, det fik jeg ikke skrevet, men jeg har CyberCity, hvorfor de
> har samme produkt til flere priser, det må de højere magter kunne
> svare på

Jeg kan ikke engang finde den hastighedskombination på deres site.

--
Hygge fra Århus - Rudi
En mail, mailen, flere mail el. mails, alle mailene

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-02-05 07:45

Rudi Stegen wrote:

> Jeg kan ikke engang finde den hastighedskombination på deres site.

Jeg tror nok, at jeg for øhe lidt over et år siden bestilte en 512/128, som
så blev opgraderet til en 1M/128K, som så blev opgraderet til en 2M/128K,
som er en teknisk dårlig ting, da returpakkerne på TCP kræver mere end
128K, så det var i virkeligheden en 2M/196K, og er så blevet opgraderet til
at være en 2M/256K.
Jeg håber at næste opgradering bliver til en 2M/512K,da IP telefoni kræver
noget opload båndbrede for at køre, og er du et par stykker der skal snakke
samtidig, og der også bruges båndbrede på noget TCP noget, så kan 256 godt
være for lidt.

Selv har jeg sat IP telefoni i bero, for en tid, da jeg d.d. ikke har haft
energi til at sætte mig ind i hvordan jeg skal få det gennem min router, og
få mic/HT til at være på et andet lydkort i maskinen, end det alt andet
bruger,,, Jeg ved at det kan lade sig gøre på en linux spand, men det er
lige det her med hvordan,,,

Ivar Madsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 28-02-05 00:37

> [...]
> returpakkerne på TCP kræver mere end 128K, så det var i
> virkeligheden en 2M/196K, og er så blevet opgraderet til at være

Aha! Så forstår jeg bedre, at jeg ikke kunne finde det.

Jeg ved selvfølgelig godt, at CC gennem det seneste vel noget over et
års tid med jævne mellemrum har opgraderet (et skiftende, varierende
udvalg af?) deres kunder. Jeg vidste endda - hvis jeg havde tænkt mig
lidt bedre om - at i starten var nogle af disse hastigheder og
hastighedskombinationer ikke (altid?) officielle i den forstand, at man
kunne tegne dem som ny kunde.

Men jeg troede egentlig, at de for længe siden var skiftet til at
opgradere til "officielle" hastigheder/hastighedskombinationer.
Man skulle tro, det gav enklere administration.

Tak for oplysningerne, Ivar.