Billigt ubegrænser internet
Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 01-02-05 10:17

Hvor billigt kan det lade sig gøre at få en ubegrænset
internetforbindelse - hastigheden er ligegyldig...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-02-05 10:49

Kristian Kjærgaard skrev:

> Hvor billigt kan det lade sig gøre at få en ubegrænset
> internetforbindelse - hastigheden er ligegyldig...

Har du kabel-tv?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 01-02-05 11:02

> Hvor billigt kan det lade sig gøre at få en ubegrænset
> internetforbindelse - hastigheden er ligegyldig...

Kommer an på hvor du bor. Landsdækkende priser fås via
http://www.teleprisguide.dk

Niels Dybdahl

Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 03-02-05 09:05

Niels Dybdahl <ndy@fjern.detteesko-graphics.com> skrev:
>Kommer an på hvor du bor.

Ja, jeg bor for langt væk fra civilisationen til at kunne få
bredbånd. Så det er et af de détsens fy-ord, hvor man skal vaske
munden med sæbe. Vi har lige nu ISDN, men vi betaler jo for den
tid, vi er online...

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 03-02-05 09:45

> [...]
> bredbånd. Så det er et af de détsens fy-ord, hvor man skal vaske
> munden med sæbe. Vi har lige nu ISDN, men vi betaler jo for den

"langt væk" lyder som om at du skal checke om du kan få Sonofon FWA.
Er der ikke også nogen som har tilbudt flatrate ISDN ?

Niels Dybdahl

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 03-02-05 12:48

On Thu, 3 Feb 2005 09:44:35 +0100, "Niels Dybdahl"
<ndy@fjern.detteesko-graphics.com> wrote:

>"langt væk" lyder som om at du skal checke om du kan få Sonofon FWA.
>Er der ikke også nogen som har tilbudt flatrate ISDN ?

Jo, men det er slut. Både Tiscali, Cybercity og TDC har haft et sådant
produkt. TDCs var gående mod genialt. 625 kroner om måneden for en
Pro@ccss ISDN med frit forbrug på begge b-kanaler og dial-back fra
TDCs netværk.

Fælles for dem alle er, at de er nedlagte, da de alle har givet
underskud og har været betragtet som et
holden-på-kunderne-til-vi-har-fået-udbredt-ADSL-tilstrækkligt produkt.

Så desværre. Sonofon FWA, eller evt. en wireless forbindelse over til
en nabogård, som måske ligger tæt nok på centralen til at kunne få
ADSL :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 07-02-05 09:43

newshamster@skumlenet.dk (Daniel Stjernholm) skrev:
>Så desværre. Sonofon FWA

Hvad står sådan noget i? - priser/forbindelser?

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 07-02-05 12:11

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/sonofon_bredbaand/index.shtml

Fra : Hans

Dato : 09-02-05 18:07

Daniel Stjernholm wrote:

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/sonofon_bredbaand/index.shtml

Er du helt sikker på det er FWA? Prøv og se bestillingssiden:

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/sonofon_bredbaand/bestil_bredbaand/index.asp

Her omtales bærelinie og fastnet.

Hans

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 11-02-05 09:41

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/sonofon_bredbaand/index.shtml

> Er du helt sikker på det er FWA? Prøv og se bestillingssiden:

> [...]

FWA omtales her:

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/internet_business/index.shtml

Det ser ud til at de har droppet de billige FWA forbindelser.
I nogle områder er der andre der leverer trådløse forbindelser. F.eks
http://djurslands.net/. Der er også et lille firma i Stenløse som jeg har
glemt navnet på.

Niels Dybdahl

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 11-02-05 10:36

> Det ser ud til at de har droppet de billige FWA forbindelser.
> I nogle områder er der andre der leverer trådløse forbindelser. F.eks
> [...]

Navnet er http://www.intercitynet.dk/

Niels Dybdahl