TDC og medarbejder rabat
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 14:40

Hej
Vidste i at en medarbejder der får rabat på tlf og samtaler
IKKE kan få en adsl linje hos eks Cybercity ???
Jeg snakker kun om adsl ikke tlf
Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-05 14:47

Jørgen Andreasen skrev:

> Vidste i at en medarbejder der får rabat på tlf og samtaler
> IKKE kan få en adsl linje hos eks Cybercity ?

Nej, men det er da logik for perlehøns. Jeg går ud fra at det er
TDC der har som betingelse for rabatten at medarbejderen ikke
støtter en konkurrent.

Hvis der ligger andet bag, mangler der en forklaring.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 15:12

Hej
Ja men hvis man har minin abb kan man heller ikke
Jeg ved ikke om andre rabat aftaler favori mm også stopper
Og da CC tilbyder 2 m bit til 399 Tdc 499 = 1200 kr om året
Kan man godt blive sur
Jørgen

Fra : Michael Christiansen

Dato : 26-01-05 15:28

"Jørgen Andreasen" <and> wrote in message
> [...]
> Jeg ved ikke om andre rabat aftaler favori mm også stopper
> Og da CC tilbyder 2 m bit til 399 Tdc 499 = 1200 kr om året
Hvor meget sparer du på dit TDC mini-abonnement? Der er jo ingen der tvinger
dig til at tage imod dette [håber jeg da ikke!], så hvis din besparelse på
dette er mindre end besparelsen ved ovennævnte DSL-eksempel, kan du jo bare
sige nej tak til TDC's medarbejder tilbud.
Jeg har svært ved at se at du har noget at være sur over - enten får du det
til samme pris som alle andre [worst case] eller også sparer du noget i
forhold til de fleste.

/michael

Fra : Hauge

Dato : 26-01-05 15:58

Hejsa
Jørgen Andreasen wrote:
> Vidste i at en medarbejder der får rabat på tlf og samtaler
> IKKE kan få en adsl linje hos eks Cybercity ???
> Jeg snakker kun om adsl ikke tlf

Hmm, se det var jeg ikke klar over, og det var TDC heller ikke dengang jeg
havde det sådan.

/Hauge

Fra : iaje iejfli

Dato : 26-01-05 20:02

On Wed, 26 Jan 2005 14:39:46 +0100, "Jørgen Andreasen" <and> wrote:

>Hej
>Vidste i at en medarbejder der får rabat på tlf og samtaler
>IKKE kan få en adsl linje hos eks Cybercity ???
>Jeg snakker kun om adsl ikke tlf
>Jørgen

Og ?

Betal lige fuld pris som ALMINDELIG ABONNEMENT inden du BROKKER dig.

Det er os andre der betalewr fuld pris og dermed er med til at
oppebære dine personalefordele...

FØJ FOR SATAN, du burde skamme dig

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-05 07:41

Hej Igen
Det vil være det samme som at du arbejder i kvikly og
ikke må handle andre steder.
Og det er ikke et spq om penge men princip at man bliver låst fast fordi der
er lavet en aftale , mellem hvem ved jeg ikke (cyber +tdc) eller er det tdc
???
men TDC får ikke meget at lave når vi får internet på
elnettet
Jørgen

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 28-01-05 21:22

On Fri, 28 Jan 2005 07:41:12 +0100, "Jørgen Andreasen" <and> wrote:

>Hej Igen
>Det vil være det samme som at du arbejder i kvikly og
>ikke må handle andre steder.

Nej slet ikke, for du har alternativer, men så mister du jo din
stakkels rabet, som vi ALMINDELIGE abonnenter betaler fuldt ud. Og din
sammenligning er da helt i ude i skoven.

Mogens

Fra : Peter T.

Dato : 31-01-05 18:22

Mogens Jørgensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Nej slet ikke, for du har alternativer, men så mister du jo din
> stakkels rabet, som vi ALMINDELIGE abonnenter betaler fuldt ud.

Velkommen til almindelig usund misundelse.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede