Erfaring med Struer net!!
Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 25-01-05 12:02

hej.

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med struer net..

M.v.h

Thorbjørn

Fra : L[x]

Dato : 25-01-05 14:42

Thorbjørn Spurre Jensen wrote:

> Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med struer net..

Jeg har brugt struer.net i lidt over et år. Jeg har ikke haft
nævneværdige stabilitetsproblemer, tror jeg har oplevet nedetid 2 måske
3 gange. Henvendelser bliver normalt ekspederet hurtigt. Kan nævnes at
en opgradering fra 1024/256 Kbit/s til 2048/256 Kbit/s tog dem ca 10
min. Det eneste jeg er "utilfreds" med er supportens åbningstider, men
har i kraft af stabiliteten ikke haft det store behov for det. Jeg har
ikke det store samligningsgrundlag, jeg var tidligere webspeed kunde
hvor nedetid og pakketab snarer var reglen end untagelsen, men er fint
tilfreds.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Karsten

Dato : 25-01-05 14:59

On Tue, 25 Jan 2005 12:02:13 +0100, "Thorbjørn Spurre Jensen"
<spurre@image.dk> wrote:

>hej.
>
>Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med struer net..
>
>M.v.h
>
>Thorbjørn

hej Thorbjørn..

kan kun anbefale dig at få Struer.net som udbyder, jeg + 2 kollegaer
er kun super tilfredse, meget stabilt, og supporten er til at snakke
med, hvis man skal ha' hjælp. lidt ventetid ..
og der kommer en tekniker med modem , og han går ikke inden
det er oppe og fungere perfekt :)

mvh. Karsten (7500)

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 25-01-05 16:11

Mange tak for svarene, så skulle den være i hus.

Mvh Thorbjørn

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 26-01-05 11:10

Thorbjørn Spurre Jensen wrote:

> hej.
>
> Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaring med struer net..

Kun dårlige... søg på google groups, der skulle være nok saftige detaljer...

Bjarne