news.tele.dk
Fra : enrico

Dato : 16-01-05 16:02

Har jeg ret i at det skifter meget med TDC?

Af og til ligger alle filerne i nyhedsgrupperne og andre gange mangler
der altid een eller fleredele af filerne i f.eks.
alt. binaries.sounds.mp3.classic-rock

Har andre udbydere bedre newsgoups?

-enrico

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 16-01-05 18:07

enrico wrote:
> [...]
>
> Af og til ligger alle filerne i nyhedsgrupperne og andre gange mangler
> der altid een eller fleredele af filerne i f.eks.

Det skal du ikke regne med hvis det er udenlanske grupper.
Så må du op med mulvarpen og bruge en betalings server.

--
Mogens.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-01-05 18:24

enrico skrev:

>Af og til ligger alle filerne i nyhedsgrupperne og andre gange mangler
>der altid een eller fleredele af filerne i f.eks.
>alt. binaries.sounds.mp3.classic-rock

Normalt er der god compleetnes på tDCs newsserver, men den er
under ombygning i øjeblikket, så der skulle være håb om at det
bliver bedre.

Læs news:41e3645c$0$282$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
--
Knud

Fra : enrico

Dato : 16-01-05 23:16

On Sun, 16 Jan 2005 18:24:16 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Læs news:41e3645c$0$282$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i

Tak for linket :)

Vidste egentlig ikke, der lå danske grupper udover dk. hierakiet.

-enrico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-01-05 23:38

enrico skrev:

>Vidste egentlig ikke, der lå danske grupper udover dk. hierakiet.

De fleste internetudbydere har interne grupper og TDCs hedder
tele.*
--
Knud

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-01-05 22:49

enrico wrote:
> Vidste egentlig ikke, der lå danske grupper udover dk. hierakiet.
> -enrico

Jo - som Knud nævner, så har stort set alle udbydere nogle interne, derkun
kan bruges, når man er koblet op via den pågældende udbyder - i dette
tilfælde tele.* hierakiet, der kun kan bruges, når man er koblet op hos tdc.

Derudover findes der faktisk også et alternativt hieraki, der hedder
alt.dk.* hvor man ser lidt stort på mange ting f.x. alt.dk.warez og lign.
grupper.

alt.dk* hierakiet er vistnok egentlig bestilt nedlagt for mange år siden -
men kører stadig videre.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 18:54

enrico wrote:
> [...]
>
> Af og til ligger alle filerne i nyhedsgrupperne og andre gange mangler
> der altid een eller fleredele af filerne i f.eks.

Nogle gange kan du kalde filerne frem ved at slette alle filer og re-set'te
nyhedsgruppen.
(tools-options-maintenance . . )
Det virker for mig for manglende billeder på:
alt.binaries.pictures.aviation

Hilsen Alf

Fra : Joebbe

Dato : 19-01-05 16:35