Annullere hentning på 56K ?
Fra : Olesen

Dato : 13-01-05 18:55

56K forbindelse.

Kan man annullere hentning af 12 mb. billeder ?
Det tar sin tid og ønskes annulleret.

MVH

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-01-05 19:17

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> crashed Echelon writing

> 56K forbindelse.
>
> Kan man annullere hentning af 12 mb. billeder ?
> Det tar sin tid og ønskes annulleret.

Kommer an på din applikation, men du kan jo vel altid bare koble din linje
af.

--
Bjarke Andersen

Fra : Olesen

Dato : 13-01-05 19:21

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> crashed Echelon writing

> Kommer an på din applikation, men du kan jo vel altid bare koble din linje
> af.

Vi snakker Outlook Express i Windows XP Pro.
Gik ud fra, hele baduljen blev forsøgt hentet igen,
selvom man annullerer i første omgang..?!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-01-05 19:34

> Vi snakker Outlook Express i Windows XP Pro.
> Gik ud fra, hele baduljen blev forsøgt hentet igen,
> selvom man annullerer i første omgang..?!

gør den osse, så må du på med noget webmail eller via telnet og slette
beskeden manuelt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-01-05 14:12

Olesen skrev:

> Vi snakker Outlook Express i Windows XP Pro.
> Gik ud fra, hele baduljen blev forsøgt hentet igen,
> selvom man annullerer i første omgang..?!

Sæt den til "Ikke at hente større filer end så og så meget"
Hans

Fra : Olesen

Dato : 14-01-05 16:49

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Sæt den til "Ikke at hente større filer end så og så meget"

Din smiley indikerer mig bekendt, at programmet henter
det hele, men VISER kun det max man sætter.

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-01-05 20:11

Olesen skrev:

> Din smiley indikerer mig bekendt, at programmet henter
> det hele, men VISER kun det max man sætter.

Da mine niecer sendte plakatstore billeder x 3 af deres nyfødte guldklumper
til mit 56K valgte jeg "Ikke at hente større filer end så og så meget" i
"Meddelelsesregler", hvilket bevirkede at intet af deres post nåede frem
til mig (hvis den var over en hvis størrelse).
Hans