Erfaring med COMX ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 12:52

Da vi er ved at skal have bolignet, vil jeg hører om der er nogen her i
gruppen,der har erfaring med Firmaet COMX.

Venlig hilsen Anne

Fra : David Holm

Dato : 14-01-05 08:54

AM wrote:
> Da vi er ved at skal have bolignet, vil jeg hører om der er nogen her i
> gruppen,der har erfaring med Firmaet COMX.
Vi har netop fået ComX i vores ejerforening. Anlægget har kørt siden
november uden de store problemer. Der har en eller to gange været lidt
lavere hastighed på internettet end lovet og en enkelt gang har der
været udfald på telefonen i et par timer men ellers har det fuldt ud
levet op til det lovede. Vi valgte at få trukket "gammeldags"
antennekabel (coax) rundt til TV idet vi ikke var interesseret i at alle
beboere skulle købe en set top box til digital tv.
Selve installationen blev klaret på ca en måned inkl installation i hver
enkelt lejlighed. Montering og

Hvis du har flere spørgsmål eller har lyst at komme ud og se vores anlæg
så skriv en mail til wormie snabel-a alberg punktum dk

mvh

David

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 10:41

"David Holm" <wormie_fjern@fjern.alberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvis du har flere spørgsmål eller har lyst at komme ud og se vores anlæg
> så skriv en mail til wormie snabel-a alberg punktum dk

Hej David

Jeg vil sige dig mange tak for svaret.Det lyder jo så til,at det er godt
nok.Der har været et par møder sammen med omtalte firma,så det bliver jo nok
det vi får.

Hilsen Anne