Hastighed på ADSL hos Cybercity
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 10-01-05 13:05

Har et ADSl abonoment hos Cybercity, og har behov for at kunne teste om de
har givet mig den rette hastighed... Hvordan checker jeg det nemmest ???

--
Email: giant [AT] post.cybercity [DOT] dk

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 10-01-05 15:01

On Mon, 10 Jan 2005 13:05:26 +0100, "Morten Bo Jensen"
<giantCUTTHISOUT@post.cybercity.dk> wrote:

>Har et ADSl abonoment hos Cybercity, og har behov for at kunne teste om de
>har givet mig den rette hastighed... Hvordan checker jeg det nemmest ???
[...]

Det må være lettest at se i routeren.

telnet 10.0.0.1
tast <password>
tast "sh in wan0"

vil jeg mene kan fortælle dig det. Se f.eks.
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/spoergsmaal_svar/

--
Henrik

Fra : Mikkel U.

Dato : 10-01-05 20:51

Henrik Koksby Hansen wrote:

> [...]
> tast <password>
> tast "sh in wan0"
>
> vil jeg mene kan fortælle dig det. Se f.eks.

Eller test din linie her : http://test.info.dk

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Henrik Petersen

Dato : 22-01-05 21:11

"Morten Bo Jensen" <giantCUTTHISOUT@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har et ADSl abonoment hos Cybercity, og har behov for at kunne teste om de
> har givet mig den rette hastighed... Hvordan checker jeg det nemmest ???

Nu er der jo ikke garenti på max hastighed på ADSL, men kun op til, så du
kan teste herfra og til månen.

henrik