Billig internet uden fastnettelefon?
Fra : Tommy

Dato : 09-01-05 21:55

Hej N.G

Er der nogle i gruppen der kender til billige internetudbydere uden fastnet
telefonforbindelse?

Jeg bor i Aalborg, og har p.t Telia/stofa flexrate til 300,- pr. mnd.(
256/1024)

Jeg bruger omkring 800 MB pr. mnd, og kommer derfor af med 300,- hver mnd.
hos Telia. Jeg ønsker en billigere forbindelse, da jeg
syntes at 300,- pr. mnd er lige i overkanten, når jeg ikke bruger mere end
omk. 800MB

Hilsen Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-05 22:24

Tommy skrev:

> [...]
>hos Telia. Jeg ønsker en billigere forbindelse, da jeg
>syntes at 300,- pr. mnd er lige i overkanten, når jeg ikke bruger mere end

Tiscali Highway 2048/128 kr. 199,- incl. 1.000 megabytes.
http://www.tiscali.dk/consumer/highway/

Cybercity 128/128 kr. 249,- frit forbrug.
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#pfsd493

TDC Expresnet 128/128, kr. 249,- frit forbrug.
http://privat.tdc.dk/internet/ekspresnet/
--
Knud

Fra : Jesper Lund

Dato : 09-01-05 22:57

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#pfsd493

> TDC Expresnet 128/128, kr. 249,- frit forbrug.

Så vidt jeg ved kræver alle tre løsninger et fastnet abonnement, som
Tommy ikke ønsker, jf. subject linien.

--
Jesper Lund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-05 23:16

Jesper Lund skrev:

>Så vidt jeg ved kræver alle tre løsninger et fastnet abonnement, som
>Tommy ikke ønsker, jf. subject linien

Det har du ret i, må indrømme, at jeg sjældent læser subject, men
kun, hvad der står i indlægget.

Så svaret må blive, at der ikke er noget billigere end det
spørgeren allerede har.
--
Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 12:05

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det har du ret i, må indrømme, at jeg sjældent læser subject, men
> kun, hvad der står i indlægget.

Du læser altså samtlige indlæg?

Jeg ser om subj. ser interessant ud - gør det ikke det, læser jeg
videre...

Jesper G. Poulsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-05 15:01

Jesper G. Poulsen skrev:

>Jeg ser om subj. ser interessant ud - gør det ikke det, læser jeg
>videre...

Både og - jeg bruger mellemrumstasten for at hoppe fra et ulæst
indlæg til det næste ulæste.

Skimmer hurtigt om jeg vil læse det hele og evt. svare på det.

Det er den (for mig) hurtigste måde at følge med (på den måde jeg
foretrækker).
--
Knud

Fra : Carsten

Dato : 03-02-05 18:37

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved kræver alle tre løsninger et fastnet abonnement, som
> Tommy ikke ønsker, jf. subject linien.

Cybercity har vist ikke krav af fastnet da de har adgang til kobber.

Carsten

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 04-02-05 22:49

On Thu, 3 Feb 2005 18:37:03 +0100, "Carsten" <non@non.non> wrote:

>"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

>Cybercity har vist ikke krav af fastnet da de har adgang til kobber.
>
>Carsten

Kun på centraler hvor deres udstyr er installeret

Mogens