TDC & dynamisk IP/flere IP'er
Fra : f00ge

Dato : 09-01-05 15:10

Hej,

Jeg har TDC 'professionel' ADSL.
Telefonerede til TDC den anden dag og spurgte, om jeg kunne få enten
dynamisk IP eller få en anden IP - eller endde flere IP'er at vælge imellem
(som man kan hos Tele2 for 2kr. ekstra).
Dette mente damen/pigen ikke var muligt. Jeg havde nu engang den IP, jeg
havde fået ved oprettelsen - og det var der ikke noget at gøre ved. Jeg
kunne dog vælge at afbestille produktet, og så bestille det igen. Så ville
jeg få en ny IP.

Det, synes jeg, er lidt for dyrt til min halvtomme (lad mig bare indrømme
det: heltomme) pengepung.

Næste dag snakkede jeg med en bekendt (også TDC pro kunde), som sagde, han
netop havde været igennem det samme.
Han havde ringet til TDC og havde fået det samme at vide af damen i røret.
Han gav dog ikke så let op. Han ringede dagen efter, og fik denne gang fat i
en mand, der sagde, at det med dynamisk IP var intet problem.
12 timer efter den samtale havde min bekendt dynamisk IP.

Så mit spørgsmål er, om jeg skal opgive at få dynamisk IP/flere IP'er. Eller
om jeg skal blive ved med at ringe til dem, til jeg får fat i en person, som
bekræfter, at det er muligt?

Det er i øvrigt nøjagtigt samme sted, min bekendt og jeg har ringet til alle
gangene.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-01-05 18:08

f00ge wrote:

> Telefonerede til TDC den anden dag og spurgte, om jeg kunne få enten
> dynamisk IP eller få en anden IP - eller endde flere IP'er at vælge

Hvorfor vil du have det?

> imellem (som man kan hos Tele2 for 2kr. ekstra).

Er det en erhvervsløsning?

> Næste dag snakkede jeg med en bekendt (også TDC pro kunde), som

Du er erhvervskunde?

Jesper G. Poulsen

Fra : Mogens J.

Dato : 11-01-05 15:24

Jesper disse spørgsmål er da fuldstændigt urelevante i forhold til det
der spørges efter.

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : f00ge

Dato : 11-01-05 15:54

"Mogens J." <der@dudidam-virker-ikke.dk> wrote:

> Jesper disse spørgsmål er da fuldstændigt urelevante i forhold til det
> der spørges efter.

Derfor fravalgte jeg også at svare. :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 16:13

f00ge wrote:

> Derfor fravalgte jeg også at svare. :)

Så kan jeg ikke hjælpe dig...

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 16:13

Mogens J. wrote:

> Jesper disse spørgsmål er da fuldstændigt urelevante i forhold til det
> der spørges efter.

Hvad?

Det f00ge skriver er noget vrøvl som det står.

Jesper G. Poulsen

Fra : Mogens J.

Dato : 12-01-05 02:00

Hvad med dit eget vrøvl, som er udenfor emnet ??

Mogens
www.findsvar.dk

On 11 Jan 2005 15:12:31 GMT, "Jesper G. Poulsen"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-01-05 08:38

Mogens J. wrote:

> Hvad med dit eget vrøvl, som er udenfor emnet ??

Hvad svarer du på?

Hvordan kan du dømme noget udenfor emnet, når der er tale om en
præcisering?

Hvad med at overholde gældende netikette?

Hvad med at tilføre tråden noget konstruktivt?

Jesper G. Poulsen