billig begynder ADSL
Fra : Søren Maagaard

Dato : 09-01-05 13:13

Hej Gruppe.

Kan i anbefale en udbyder til noget billigt begynder ADSL.
Der må ikke være forbrugsafrening på og jeg har ikke mulighed for kabelTV.

---
mvh Søren Maagaard

Fra : Sune Christesen

Dato : 09-01-05 13:24

Hej,

> Kan i anbefale en udbyder til noget billigt begynder ADSL. Der må ikke
> være forbrugsafrening på og jeg har ikke mulighed for kabelTV.

Hvis du bare skal have noget billigt og hastigheden er underordnet vil jeg
anbefale dig CyberCity's tilbud med 128/128 til 249 kr. pr. måned (gældende
til 1. februar) og 0 kr. i oprettelse såfremt du selv kan sætte det op.
Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/

Fra : Mark Lorenzen

Dato : 09-01-05 13:31

Sune Christesen <sune@activewebs.dk> writes:

> [...]
> til 1. februar) og 0 kr. i oprettelse såfremt du selv kan sætte det op.

Ja og TDC ser ud til at have et lignende produkt ved navn Expres Net
til samme pris.

- Mark Lorenzen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-05 16:16

"Mark Lorenzen" <mark.lorenzen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Ja og TDC ser ud til at have et lignende produkt ved navn Expres Net
> til samme pris.

ja men det er 10 kroner billigere!

Ellers kan man vel vælge Tiscali High way, men det er jo forbrugsafregnet..
men man kan jo ikke både få i pose og i sæk uden at betale.