Er spam filtret blevet frakoblet hos Tele2~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-01-05 13:04

Jeg kan atter læse en stribe spamindlæg i diverse grupper. 5 - 6
stykker i flere grupper.

Startede d. 31/1.
Server: News.tele2.dk

Emner: At man kan tjene lette penge, hvad Bill Clinton har gjort på det
seneste, o.l.
(Ofte skrevet af personer der ikke er gode til at stave på engelsk.)

Tilsyneladende er der gået et eller andet galt hos Tele2.?
Har andre samme problem.? Eller er det bare mig.? (Jeg har ikke noget
filter på indlæg i grupper, og har aldrig haft det.)

Der har været problemer med spamindlæg tidligere, - er så blevet OK -
men nu er det galt igen.

Mvh. Jørgen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-01-05 17:04

Jørgen Rasmussen wrote:

> Jeg kan atter læse en stribe spamindlæg i diverse grupper. 5 - 6
> stykker i flere grupper.
>
> Startede d. 31/1.

Trykfejl. Selvfølgelig d. 31/12.

Mvh. Jørgen