Framerelay
Fra : Bo Erik Nielsen

Dato : 28-12-04 11:29

Er der nogen der ved hvem kan levere framerealy forbindelser her i danmark
(punkt til punkt) og evt. priser på 2 Mb forbindelser.

Bo

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-12-04 12:07

"Bo Erik Nielsen" <blk3446@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der ved hvem kan levere framerealy forbindelser her i
> danmark (punkt til punkt) og evt. priser på 2 Mb forbindelser.

Song Networks, TDC, Telia, MCI (tidl WorldCom) o.m.a.

Priserne er noget forskellige fra udbyder til udbyder og ikke ligefrem
listepriser, men forvent at det vil være langt billigere med fx. VPN over
en SHDSL linje, selvom SLA'en måske vil være at lidt ringere standard.

--
Bjarke Andersen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-12-04 12:29

On 2004-12-28, Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:
> men forvent at det vil være langt billigere med fx. VPN over en SHDSL
> linje, selvom SLA'en måske vil være at lidt ringere standard.

Det tvivler jeg skam på.

--
Andreas Plesner Jacobsen | May you do Good Magic with Perl.

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-12-04 12:20

Bo Erik Nielsen wrote:

> Er der nogen der ved hvem kan levere framerealy forbindelser her i
> danmark (punkt til punkt) og evt. priser på 2 Mb forbindelser.
>
> Bo

ca 20000,- mnd sidst jeg tjekkede..

overvej noget hsdsl hos TDC song ?

--
regards, Peter Larsen

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 28-12-04 13:22

Nu ved jeg ik så meget om alle mulige priser...
De priser jeg kender er :

2,3 mbit full duplex forbindelse mellem 2 punkter fra 3.000,- om mnd
4,6 mbit full duplex forbindelse mellem 2 punkter fra 6.000,- om mnd
9,2 mbit full duplex forbindelse mellem 2 punkter fra 9.000,- om mnd

--
Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Bo Erik Nielsen

Dato : 28-12-04 13:41

Det lyder meget billigt, Hvem er udbyderen så ?

Bo

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 28-12-04 18:14

Leveres af Devino

Udbyder er forskellig alt efter hvad der bedst kan betale sig i den del af
landet

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 29-12-04 13:52

"Yoda.dk - Lars" <lars@yXoXdXa.dk> wrote in message
> Leveres af Devino
>
> Udbyder er forskellig alt efter hvad der bedst kan betale sig i den del af
> landet
>
> --
temmeligt hemmeligt firma at dømme efter deres hjemmeside.. ikke et sted jeg
ville betro min forretning

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-12-04 14:31

> [...]
> 4,6 mbit full duplex forbindelse mellem 2 punkter fra 6.000,- om mnd
> 9,2 mbit full duplex forbindelse mellem 2 punkter fra 9.000,- om mnd

Det er vel heller ikke framerelay, men G.SHDSL eller det er måske det samme?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 31-12-04 14:45

On 2004-12-31, Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> Det er vel heller ikke framerelay, men G.SHDSL eller det er måske det samme?

Nej, det er teknologier, der benyttes i to forskellige lag i
OSI-modellen.

--
Andreas Plesner Jacobsen | manic-depressive, adj.: