E-Mail
webnoob 5265
Er der no'en der vil ha' en Gmail-konto...
Fra : -=- JF -=-

Dato : 13-02-05 21:14

.... Så send mig en mail. Jeg har 50 stk. at gi' væk af.

--
Mvh John

-=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-02-05 22:16

"-=- JF -=-" <Xjfrandsen@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> ... Så send mig en mail. Jeg har 50 stk. at gi' væk af.
>
> --
> Mvh John
>
> -=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-

Er det ikke givet fri?

/Ole

Fra : Peter Binderup

Dato : 14-02-05 16:11

/Ole (6000) wrote:
> Er det ikke givet fri?

Nej men så godt som - der bliver tildelt invites i rå mængder til dem
der har en konto. Jeg har i et par uger nu haft næsten konstant 50
invites at give ud af. De fylder på efter et par dage, hvis man har
givet nogle stykker ud.

Så jeg tror at de er meget tæt på at release det.

/Peter

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-02-05 07:47

"Peter Binderup" <binderup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stykker ud.
>
> Så jeg tror at de er meget tæt på at release det.

OK, det er nok der, jeg har misforstået den. Men et glimragende alternativ
til Hotmail, eller rettere: Den tæver Hotmail på alle leder og kanter.

/Ole

Fra : YouKnowWho

Dato : 16-02-05 16:03

"Peter Binderup" <binderup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så jeg tror at de er meget tæt på at release det.

Jeg tror også at markedet er mættet!

På de tre dage der er gået siden jeg tilbød mine invites. har jeg fået een
henvendelse
Tidligere var de væk i løbet af samme døgn.

I øvrigt synes jeg at det hører til sjældenhederne at jeg ser reklamer i min
Gmail... Hvad med jer andre?

Mvh John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-02-05 16:20

YouKnowWho skrev:
> I øvrigt synes jeg at det hører til sjældenhederne at jeg ser reklamer i min
> Gmail... Hvad med jer andre?

Reklamer hvad er det ?
er det noget der er på webmailen, den bruger jeg ikke.
og spam har jeg ikke opnået at få i min indbakke endnu, spamfilteret har
nuppet hvad der er kommet til adressen

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-02-05 21:10

Den 16 feb 2005 mumlede Ivan V. Klattrup noget i denne stil:

> Reklamer hvad er det ?
> er det noget der er på webmailen, den bruger jeg ikke.
> og spam har jeg ikke opnået at få i min indbakke endnu,
> spamfilteret har nuppet hvad der er kommet til adressen

Hvor mange falske positive har du så haft?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-02-05 22:27

0

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-02-05 23:52

Den 17 feb 2005 mumlede Ivan V. Klattrup noget i denne stil:

> 0

Hvordan kan du vide det når:

Fra : Calle.

Dato : 18-02-05 22:26

Palle Jensen wrote:
> Den 17 feb 2005 mumlede Ivan V. Klattrup noget i denne stil:

> Hvordan kan du vide det når:
>
> "er det noget der er på webmailen, den bruger jeg ikke."

Ja det gad jeg også godt vide, for jeg har da jævnligt pillet en ud af SPAM
mappen
--
Calle.

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-02-05 22:41

Den 18 feb 2005 mumlede Calle. noget i denne stil:

> Ja det gad jeg også godt vide, for jeg har da jævnligt pillet en
> ud af SPAM mappen

Pointen var nu at Ivan påstår han har 0 falske positive samtidigt med
at han siger han ikke bruger webmailen. Sådan som jeg har forstået
det så henter man ikke spam ned (Altså det der bliver lagt i spam
mappen på GMail) via POP3. Med andre ord: Bruger man ikke webmailen
så aner man ikke hvad der bliver hældt i spam mappen. Men jeg kan
tage fejl. Har ikke brugt Gmail et stykke tid nu.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Calle.

Dato : 18-02-05 22:45

Palle Jensen wrote:
> [...]
> så aner man ikke hvad der bliver hældt i spam mappen. Men jeg kan
> tage fejl. Har ikke brugt Gmail et stykke tid nu.
Det er ganske rigtig, jeg kører mine mail gennem Gmail, for at udnytte
spamfilteret, samt det at der så ligger en backup på nettet. Og du har
ganske ret i at SPAM ikke hentes ned.
Derfor undrer det mig, at han kan skrive 0, når har ikke har været på
webmail for at se efter.
--
Calle.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-02-05 23:18

Calle. skrev:
> Derfor undrer det mig, at han kan skrive 0, når har ikke har været på
> webmail for at se efter.

Nu vil jeg da så forklare hvad jeg kalder for at ikke bruge webmail,
desværre er gmail opbygget så dårligt så man er nød til at logge sig på
for at kigge på sine indstillinger, desuden er spammappen også placeret
derinde, , det er de eneste ting der bliver brugt derinde, settings og
spammappen hvilket sker ca. 1 gang om måneden.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Calle.

Dato : 19-02-05 22:52

Ivan V. Klattrup wrote:

> [...]
> placeret derinde, , det er de eneste ting der bliver brugt derinde,
> settings og spammappen hvilket sker ca. 1 gang om måneden.
hvorfor har du ikke Gmail notifier kørende, den er da genial til at melde
der er post istedet for at have hele mailprogrammet kørende. Og så er det
bare at klikke på den for at komme ind på sin Gmail

--
Calle.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-02-05 22:56

Calle. skrev:
> hvorfor har du ikke Gmail notifier kørende,

Den bruger jeg ikke, da den i mit tilfælde bare er spild af ressourcer

> der er post istedet for at have hele mailprogrammet kørende.

Foretrækker at bruge det program hvor jeg har alle mine emailkonti i,
hvilket jeg også bruger til usenet.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Calle.

Dato : 19-02-05 23:01

Ivan V. Klattrup wrote:
> Foretrækker at bruge det program hvor jeg har alle mine emailkonti i,
> hvilket jeg også bruger til usenet.

Det gør jeg da også, men notifier kan da godt advare alligevel.
Den fylder jo ikke meget at have kørende hele tiden. Når den så sige der er
mail, åbner jeg outlook

--
Calle.

Fra : -=- JF -=-

Dato : 17-02-05 22:55

> Reklamer hvad er det ?
> er det noget der er på webmailen, den bruger jeg ikke.

Hele fidusen med Gmail, set fra et pengesynspunkt, er at Gmail scanner
indholdet i din mail, og viser reklamer der er tilpasset din tekst. Handler
din mail om biler kunne reklamen være for Ford, eller bankens
bilfinanciering

> og spam har jeg ikke opnået at få i min indbakke endnu, spamfilteret har
> nuppet hvad der er kommet til adressen

Jeg er virkelig dybt imponeret over spamfileret!.
Dent fanger alt hvad der kommer forbi - og har endnu ikke snuppet en eneste
ikke-spam mail. Faktisk er jeg holdt op med at checke for falske positiver.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 18-02-05 09:53

In <56e84$421512bd$3e3d8cc4$30670@nf4.news-service.com> "-=- JF -=-" <Xjfrandsen@Xgmail.com> writes:

> [...]

>ikke-spam mail. Faktisk er jeg holdt op med at checke for falske positiver.

Jeg har omkring en falsk positiv om ugen og en ikke opdaget spam om ugen.

/Martin

Fra : falconi1

Dato : 21-02-05 23:52

"YouKnowWho" skrev d. 16-02-05 16:03 dette indlæg :
> "Peter Binderup" <binderup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror også at markedet er mættet!
>
> På de tre dage der er gået siden jeg tilbød mine invites. har jeg fået
een

Jeg vil meget gerne have en invite til G-mail, så nu har du mere end en
henvendelse.

Hilsen
Falconi1

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 01-03-05 15:06

Peter Binderup wrote:

> [...]
> givet nogle stykker ud.
>
> Så jeg tror at de er meget tæt på at release det.

Undertegnedes paranoia kører deruda' med vilde fantasier om
at Google-folkene aldrig nogensinde har tænkt sig formelt at
give Gmail fri, men i stedet vil fortsætte med deres "viral
marketing" ting.

På en skala fra 0 til 10, hvor langt ude er min tanke?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : falconi1

Dato : 21-02-05 23:52

"-=- JF -=-" skrev d. 13-02-05 21:14 dette indlæg :
> .... Så send mig en mail. Jeg har 50 stk. at gi' væk af.
>
> --
> Mvh John
>
> -=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-

Har du stadig en ledig G-mail til mig???

Mvh
Falconi1

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Lund

Dato : 22-02-05 06:55

falconi1 wrote:

> Har du stadig en ledig G-mail til mig???

Jeg har lige sendt en til dig...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Anders Lund

Dato : 22-02-05 12:46

Anders Lund wrote:

> Jeg har lige sendt en til dig...

Som jeg fik lige i fjæset igen, da du ikke bruger en mail adresse der er
gyldig.