Program til at fjerne enslydende indhold i~
Fra : N_B_DK

Dato : 09-02-05 23:37

Deltager i et online forum, hvor man får en mail hver gang der er kommet et
indlæg på de grupper man deltager i, men i disse mail er der først placeret
en irriterende reklame, er der en måde man kan fjerne den på ? (har en
hamster stående og vil gættte på at man med korrnews kan fjerne det, men
aner det ikke, derfor dette spørgsmål)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Calle.

Dato : 10-02-05 06:44

N_B_DK wrote:
> [...]
> fjerne den på ? (har en hamster stående og vil gættte på at man med
> korrnews kan fjerne det, men aner det ikke, derfor dette spørgsmål)

det kan du gøre med meddellelsesregler i outlook express, som du jo bruger i
forvejen
--
Calle.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-05 09:20

Den 10-02-05 06.43 skrev Calle. følgende:

> det kan du gøre med meddellelsesregler i outlook express, som du jo bruger i
> forvejen

Er du sikker? Vær opmærksom på, at det er ikke hele mailen, der skal
fjernes, men udelukkende reklameteksten i toppen af mailen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Calle.

Dato : 10-02-05 14:02

Kim Ludvigsen wrote:

> Er du sikker? Vær opmærksom på, at det er ikke hele mailen, der skal
> fjernes, men udelukkende reklameteksten i toppen af mailen.

havde læst de som, at der altid kom en enslydende selvstændig mail med,
sorry!
--
Calle.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-02-05 11:11

Calle. wrote:

> det kan du gøre med meddellelsesregler i outlook express, som du jo
> bruger i forvejen

Du læste vist lidt for hurtigt der ;) det er ken en del af mailen jeg vil
have fjernet (reklame delen)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : holger

Dato : 10-02-05 13:21

Jeg ved ikke om dette virker,men prøv at instille mail program til kun at
sende txt (ikke html).
Herefter videresender du dine inkomne mail til en anden konto.Ved ikke om
det skulle fjerne
noget.Der sker jo ikke noget ved at prøve.!
mvh
HRM

Fra : N_B_DK

Dato : 10-02-05 13:58

holger wrote:
> [...]
> Herefter videresender du dine inkomne mail til en anden konto.Ved
> ikke om det skulle fjerne
> noget.Der sker jo ikke noget ved at prøve.!

Det bliver desværre ikke fjernet af den grund, teksten findes også i plain
text versionen, så man skal have et program til at redigere i mail mellem
pop3 server og lokal mail server.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 10-02-05 10:58

Calle., du skrev:

> det kan du gøre med meddellelsesregler i outlook express, som du jo bruger i
> forvejen

Kan man fjerne reklamer inde i en mail med OE.

--
Henrik