[Dialog] Oprydning
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-02-05 23:45

Hej alle

Jeg har på fornemmelsen at Dialog efterlader unødvendige filer i
sin mappe. Jeg følger 33 debatgrupper og har 517 forskellige
filer i mappen. Jeg studsede da min backup tilføjede en 5-6 nye
filer uden at jeg havde lukket op for nye grupper.

Er der en måde så man kan identificere hvile filer der hører til
hvad? Eller skal man lave en ny installation hvert år for at
slippe af med skrammel?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-02-05 14:12

On Sat, 5 Feb 2005 23:44:32 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> filer i mappen. Jeg studsede da min backup tilføjede en 5-6 nye
> filer uden at jeg havde lukket op for nye grupper.

Har du prøvet "compact database"?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-05 15:27

Bruno Christensen skrev:

> Har du prøvet "compact database"?

Ja, det gør jeg regelmæssigt.

Der ligger f.eks. over 300 ini-filer i datamappen. Jeg undrer mig
over at så mange skulle være nødvendige.