E-Mail
webnoob 5265
rydde op
Fra : ole

Dato : 01-02-05 10:34

Jeg havde en gang et program der kunne slette filer dirtekte på
serveren. Således at man kunne rydde/fjerne mails på denne.
Jeg har efter et par lange sygehusophold haft brug for denne funktion
for at tømme min plads på mailserveren (Din post kasse er fuld eller
lign)
Nu kan jeg ikke finde prg. Jeg har muligvis haft det på en udskiftet
pc.
Prg. hed noget som: Scanmail eller Mailscan men når jeg prøver at
finde dem på nettet, får jeg fat på virusscannere.
Navnet er naturligvis mindre væsentligt, men hvorledes finder jeg et
prg. der kan slette filer direkte på serveren?????

Jeg bruger en af TDCs POP3 mailservere
Jeg har een gang bedt TDC slette min postkasse,
men det er alt eller intet. Det prg jeg havde, slettede kun
selekterede mails.

Hjælp (hurtig) modtages med taknemmelighed.

Venlig hilsen Ole Rosted

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-02-05 10:41

Hej!

ole wrote:

> Jeg bruger en af TDCs POP3 mailservere

I så fald kan du logge på via webmail og slette direkte på serveren. Prøv via
http://mail.tdconline.dk (hvor du dog lige skal oprette et login først).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : ole

Dato : 01-02-05 16:07

On Tue, 01 Feb 2005 10:40:46 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>I så fald kan du logge på via webmail og slette direkte på serveren. Prøv via
>http://mail.tdconline.dk (hvor du dog lige skal oprette et login først).

Tusind tak for hurtig hjælp til dig og Gevaldi

Fra : Gevaldi

Dato : 01-02-05 11:49

ole skriblede:
> [...]
>
> Jeg bruger en af TDCs POP3 mailservere
> Jeg har een gang bedt TDC slette min postkasse,
> men det er alt eller intet. Det prg jeg havde, slettede kun

Hent Pop Tray. Det kan de ting du efterlyser.

http://www.poptray.org/

--
/Gevaldi