er antivir ok alternativ til avg7 ??
Fra : Jakob

Dato : 28-01-05 12:04

Jeg er nu blevet så TRÆT af at avg7 free ikke er til at opdatere med
mindre man prøver 20 gange i træk. Irreterende for jeg har ellers været
stor fortaler for dette program.

Men nu vil jeg se om der er alternativer som funger ligesågodt (og bedre
mht updates).

Jeg er faldet over antivir og vil derfor høre om det kan anbefales til
en winxp, og hvordan funger updatering hos dem.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 29-01-05 02:07

Jakob wrote:
> Jeg er nu blevet så TRÆT af at avg7 free ikke er til at opdatere med

[...]

Prøv i dk.edb.sikkerhed.virus - der diskuteres virus og antivirus. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jakob

Dato : 29-01-05 10:39

> Prøv i dk.edb.sikkerhed.virus - der diskuteres virus og antivirus. :)

Ahh jeg havde ellers kigget usenet igennem for at finde en gruppe men
kiggede i dk.edb.internet strukturen.... Det er sgu ikke nemt :0)

Den poster jeg i næste gang.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 30-01-05 00:28

Jakob wrote:
> Ahh jeg havde ellers kigget usenet igennem for at finde en gruppe men
> kiggede i dk.edb.internet strukturen.... Det er sgu ikke nemt :0)

Ellers er der en god søgefunktion på siden, når du klikker ind på
oversigten over grupper. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jakob

Dato : 30-01-05 12:56

> Ellers er der en god søgefunktion på siden, når du klikker ind på
> oversigten over grupper. :)

OK den har jeg ikke bemærket men den vil jeg så også bruge næste gang
:0)

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 29-01-05 10:29

On Fri, 28 Jan 2005 12:03:43 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:
>Jeg er faldet over antivir og vil derfor høre om det kan anbefales til
>en winxp, og hvordan funger updatering hos dem.

Jeg brugte selv Antivir indtil for ca. halvandet år siden, da jeg fik problemer
med opdateringerne og skiftede til AVG. Jeg har noteret at AVG for tiden heller
ikke opdaterer helt stabilt, uden at det dog er et større problem, men måske
skal jeg igen prøve Antivir.
Jeg var i hvert fald ganske tilfreds med Antivir indtil jeg fik opdaterings
problemet. Det har (havde) ikke email skanner, men gemte og eksekverede
attachments bliver skannet først, så jeg ser det ikke som det store problem, men
jeg bruger også Agent som heldigvis ikke forsøger at afvikle noget som helst
uden at jeg beslutter det. Det er måske et større problem for andre email
klienter som OE etc.

Der er et review af begge progammer fra december på dette link
<http://www.winplanet.com/file/13383.htm>

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : Jakob

Dato : 29-01-05 10:38

> Der er et review af begge progammer fra december på dette link
> <http://www.winplanet.com/file/13383.htm>

OK tak for svaret.

Jakob