Agent igen med en ny fejl, hvad nu?
Fra : Henning Lund

Dato : 21-01-05 18:35

Jeg ville lige kigge i en ny gruppe jeg fandt, men når jeg abonerer på
gruppen og vil hente headere ind, skriver Agent følgende: There are too
many headers.
Hvad gør man ved det?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 21-01-05 18:55

Således skrev Henning Lund den Fri, 21 Jan 2005 18:34:49 +0100:

>Jeg ville lige kigge i en ny gruppe jeg fandt, men når jeg abonerer på
>gruppen og vil hente headere ind, skriver Agent følgende: There are too
>many headers.
>Hvad gør man ved det?

Hvilken version?

Jeg mener at der op til ver. 1.93 var et loft på 65.000 indlæg pr.
gruppe, mens den i 2.0 var sat op til 1.mill.

Knud
--
Even a genius can have an off day.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 21-01-05 18:59

Således skrev Knud Winckelmann den Fri, 21 Jan 2005 18:55:06 +0100:

>Hvilken version?

Aha, jeg ser at du bruger 1.93.

I følfe
<http://www.forteinc.com/agent/faq.php#07389C7AD4503D3C88256C1E005A25C1>

er grænsen 1 mill. i version 1.93 og 8 mill. i v.2.0

Knud
--
"Behold the warranty ... the bold print giveth and the fine
print taketh away." -- fortune file

Fra : Henning Lund

Dato : 21-01-05 19:11

Knud Winckelmann skrev:

> Hvilken version?

Jeg er gået tilbage til 1.93 så det er den der driller, vil det sige jeg
ikke kan få styret min nysgerrighed hvad der er i den gruppe ?

Fra : Poul Erik

Dato : 21-01-05 19:43

On Fri, 21 Jan 2005 19:11:11 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Jeg er gået tilbage til 1.93 så det er den der driller, vil det sige jeg
>ikke kan få styret min nysgerrighed hvad der er i den gruppe ?

Nej, men prøv at gå ind i options , og begræns hvor mange headers den
skal hente. Det mener jeg løser det problem (bruger dog selv version
2.0 uden problemer.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Henning Lund

Dato : 21-01-05 20:05

Poul Erik skrev:

> Nej, men prøv at gå ind i options , og begræns hvor mange headers den
> skal hente. Det mener jeg løser det problem (bruger dog selv version
> 2.0 uden problemer.

Det ser4 ud til at fungere, tak for hjælpen.

Fra : Mads

Dato : 21-01-05 20:04

> [...]

>Jeg er gået tilbage til 1.93 så det er den der driller, vil det sige jeg
>ikke kan få styret min nysgerrighed hvad der er i den gruppe ?

Du kan da klikke på Online > Sample headers from selected group
og så vælge et fornuftigt antal headers du vil se

mvh Mads

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-01-05 20:13

Mads skrev:

> Du kan da klikke på Online > Sample headers from selected group
> og så vælge et fornuftigt antal headers du vil se

Nemlig.

Hvis det tager 30 sekunder at åbne og læse et indlæg, så vil det
tage 347 døgn med uafbrudt læsning at komme igennem 1 mio.
indlæg.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Jesper Sommer

Dato : 21-01-05 20:28

Bertel Lund Hansen wrote:
> Hvis det tager 30 sekunder at åbne og læse et indlæg, så vil det
> tage 347 døgn med uafbrudt læsning at komme igennem 1 mio.
> indlæg.

Jamen... det er jo også under 1 år ? Hvad er så problemet ?

- Jesper

Fra : Henning Lund

Dato : 21-01-05 21:38

Jesper Sommer skrev:

> Jamen... det er jo også under 1 år ? Hvad er så problemet ?

Hmm de ringer nok fra mit arbejde inden.

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 10:01

On Fri, 21 Jan 2005 20:28:28 +0100, Jesper Sommer
<dknewsgroups4js@conceptfactory.dk> wrote:

>Jamen... det er jo også under 1 år ? Hvad er så problemet ?
>

>- Jesper

.... at der på det (næsten) år måske kommer 1 mill. nye indlæg..:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)