4 gmail invites bortgives
Fra : Søren

Dato : 18-01-05 22:28

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-01-05 22:33

Fra : YouKnowWho

Dato : 18-01-05 23:08

> >4 gmail invites bortgives
>
> Jeg har også 4 af slagsen

Og jeg har igen fået fire af slagsen Xjfrandsen@Xgmail.com (fjern
X-erne)

Mvh John

Fra : Claus

Dato : 18-01-05 23:31

> Og jeg har igen fået fire af slagsen
nå ja, så vil jeg også være med, jeg har også 4
Claus

Fra : Calle.

Dato : 19-01-05 16:29

Claus wrote:
> nå ja, så vil jeg også være med, jeg har også 4
> Claus
også her, det må da efterhånden vrimle med dem. Tænk en server plads der
skal til hvis alle powerposter
--
Calle.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-01-05 17:18

Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> også her, det må da efterhånden vrimle med dem.

det kan være man skal til at betale for at komme af med dem
(udbud og efterspørgsel sætter værdien)

--
Ivan V. Klattrup
wwwklattrup.dk

Fra : Jens HJ

Dato : 20-01-05 13:20

Calle. wrote:
> [...]
Hvis der er nogen af jer der har en enkelt igen er jeg interesseret.

Jens Jessen

Fra : Jens HJ

Dato : 20-01-05 13:34

Jens HJ wrote:

> Hvis der er nogen af jer der har en enkelt igen er jeg interesseret.
>
> Jens Jessen
Takker! Det gik stærkt!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-01-05 13:26

"Jens HJ" <hoerlyck@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogen af jer der har en enkelt igen er jeg interesseret.

Invite er sendt

Fra : Jesper Sommer

Dato : 20-01-05 13:36

> Hvis der er nogen af jer der har en enkelt igen er jeg interesseret.
>
> Jens Jessen

Jeg kaster gerne en invitation efter dig - men hvordan får jeg fat i en
e-mail adresse jeg kan sende invitationen til ? Jeg antager, at du ikke
vil poste den her til gruppen ?

- Jesper

Fra : Jesper Sommer

Dato : 20-01-05 13:53

Jesper Sommer wrote:
> Jeg kaster gerne en invitation efter dig - men hvordan får jeg fat i en
> e-mail adresse jeg kan sende invitationen til ? Jeg antager, at du ikke
> vil poste den her til gruppen ?

Haha - det faldt mig slet ikke ind, at du rent faktisk havde din rigtige
adresse til at stå nyhedsgruppen. Det er vist en sjældenhed *g*

Men godt at du fik din invitation, og god fornøjelse med G-mail

- Jesper

Fra : Jens HJ

Dato : 20-01-05 16:03

Jesper Sommer wrote:

> Haha - det faldt mig slet ikke ind, at du rent faktisk havde din rigtige
> adresse til at stå nyhedsgruppen. Det er vist en sjældenhed *g*
Jeg ved ikke om jeg snyder nogen ved det (man kunne da håbe!), men den
adresse får så meget spam i forvejen...

> Men godt at du fik din invitation, og god fornøjelse med G-mail
Takker og tak for tilbuddet!

Jens Jessen

Fra : Calle.

Dato : 20-01-05 17:54

Jens HJ wrote:

> Jeg ved ikke om jeg snyder nogen ved det (man kunne da håbe!), men den
> adresse får så meget spam i forvejen...

så kør den igennem Gmail, så er spammen da væk

--
Calle.

Fra : Jesper H.

Dato : 20-01-05 23:19

> så kør den igennem Gmail, så er spammen da væk
>
> --
> Calle.

Jeg kunne også godt tænke mig en invitation, hvis der en der har en til
overs..

Jesper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-05 01:08

"Jesper H." <jesperholtz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne også godt tænke mig en invitation, hvis der en der har en til
> overs..

er sendt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-05 01:12

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> så kør den igennem Gmail, så er spammen da væk

er du dobbeltmoralsk Calle ?
eller tør du bere ikke bruge din gmail ?
Jeg har brugt gmail på usenet siden jeg fik en af slagsen, og nul spam er
kommet igennem til min inbox, der er selvfølgeligt kommet noget i
spamfilteret, men det mærker man jo ikke noget til

Fra : Anders Lund

Dato : 21-01-05 07:09

Ivan V. Klattrup wrote:
> er du dobbeltmoralsk Calle ?
> eller tør du bere ikke bruge din gmail ?

Nu er jeg ikke Calle, men jeg bruger også min Gmail. Jeg har bare
forwardet min anders@andersonline.dk adresse videre til min Gmail.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Niels

Dato : 20-01-05 23:37

Søren wrote:
> Søren

Jeg er da også intereseret.

Mvh. Niels

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-05 01:10

"Niels" <niels.supermand.jensen@bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er da også intereseret.

er sendt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-05 01:15

> "Niels" <niels.supermand.jensen@bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> er sendt

og kommet retur da du åbenbart ikke bruger en regulær emailadresse, så skidt
med det, et forsøg fra mig af er nok