Hjælp.... Mangler nogle af mine kontakter ~
Fra : :-\)

Dato : 18-01-05 06:55

Hej alle,

Jeg har omkring 50 kontakter i mit adressekartotek

Jeg forsøger at lave en ny distributionsliste:.

I skærmbilledeet for distributionslisten kan jeg vælge "Vælg medlemmer"
Den trykker jeg så på... og vupti kommer mange af mine kontakter frem fra
adressekartoteket.

Men det er ikke alle kontakter fra adressekartoteket som kommer frem: Jeg
kan ikke rigtigt gennemskue, hvorfor nogle af kontakterne kommer frem - men
ikke allesammen ?

Der er sikkert en simpel årsag - men hvilken ?

Kan I give nogle tip?

På forhånd tak

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : "Carsten Riis

Dato : 18-01-05 12:17

skrev den 18-01-2005 06:55:

> Kan I give nogle tip?

Kan du give et tip om hvilket program du har problemer med.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : :-\)

Dato : 18-01-05 17:45

> Kan du give et tip om hvilket program du har problemer med.

Undskyld: Det er outlook 2003 !

Mange hilsner fra
Carsten