Forte Agent
Fra : Kim Eriksen

Dato : 17-01-05 01:18

Hejsa NG

Efter hjælp til nyhedsgrupper uafhængig af forbindelse har jeg nu
brugt sunsite i et par dage. Jeg har også skiftet nyhedslæser og kører
nu med subject.

Jeg har dog et par ønsker som jeg ikke har kunne finde i options så
jeg håber nogle erfarne brugere af programmet kan hjælpe.

1) Jeg vil gerne have markeret alle meddelelser som læst når jeg
forlader en gruppe.

2) Jeg vil gerne have hentet alle meddelelser ned og ikke kun headeren

3) Jeg vil gerne låse opsætningen af hovedvinduet

4) Jeg ville gerne bruge min google mail som afsender og samtidig
checke den i Agent, men det ser ud til at jeg kun kan sende.

Det var vist det - phew en del ting når man er ny og ikke kan få
overblikket.

Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-05 01:58

Kim Eriksen skrev:

>1) Jeg vil gerne have markeret alle meddelelser som læst når jeg
>forlader en gruppe.

Sæt hak ved:
Options - General Preferences - Navigation: Skipping to ...

>2) Jeg vil gerne have hentet alle meddelelser ned og ikke kun headeren

Groups - Default properties - Retrieve: Sæt hak øverst

>3) Jeg vil gerne låse opsætningen af hovedvinduet

Options - nederste linje.

>4) Jeg ville gerne bruge min google mail som afsender og samtidig
>checke den i Agent, men det ser ud til at jeg kun kan sende.

Det forstår jeg ikke. Hvad er din Googlemail for noget?

PS. Tag et kik på fanebladene rundt omkring.
Du kan også læse her:
http://bertel.lundhansen.dk/agent/agent.php

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 17-01-05 18:14

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det forstår jeg ikke. Hvad er din Googlemail for noget?

Har du ikke set alle disse efterspørgsler på Gmail "invites" her i
gruppen.? Når har været så "heldig" man har fået en invitation, kan
Gmail vist sættes op til at hente via POP3.

Carl

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-05 23:18

Carl Drud skrev:

> Har du ikke set alle disse efterspørgsler på Gmail "invites" her i
> gruppen.?

Nej, jeg har slukket for alt andet end debat om Agent, Dialog og
Opera.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Mads

Dato : 18-01-05 00:55

On Mon, 17 Jan 2005 23:17:32 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

>Nej, jeg har slukket for alt andet end debat om Agent, Dialog og
>Opera.

Ja, sådan kan man jo også helt undgå at følge med i udviklingen.

Troede ellers kun det var heste der brugte skyklapper.

mvh Mads

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-01-05 10:32

Mads skrev:

> Ja, sådan kan man jo også helt undgå at følge med i udviklingen.

Det skal jeg ikke kunne sige. Det har jeg ikke prøvet.

Fra : Carl Drud

Dato : 18-01-05 18:12

Mads wrote:

> Ja, sådan kan man jo også helt undgå at følge med i udviklingen.

http://home19.inet.tele.dk/carl/evo16.gif

Carl