Q : indercirkel ved cd print på canon ip50~
Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-02-05 18:14

jeg kan ikke komme længere ned en -10,0 ... så er indercirkel "after value
33,0 mm"

men jeg har lige fået 10 full face cd'ere, hvordan får jeg så printet helt
ind til hullet i centrum ?

bruger det canon prg. der fulgte med ....

håber på hjælp

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Vega

Dato : 10-02-05 18:39

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind til hullet i centrum ?
>
> bruger det canon prg. der fulgte med ....

Gå op i File, vælg Select Paper og New. Så kan du selv indstille inderhullet
helt ned til 17mm.

Mvh. Vega.

Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-02-05 22:54

mange tak for hjælpen

Fra : claus

Dato : 13-02-05 23:39

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> wrote in message news:<420b9653$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> ind til hullet i centrum ?
>
> bruger det canon prg. der fulgte med ....

Download den sidste nye driver fra canon´s side. B4a000MUX.exe
7.432kb

http://software.canon-europe.com/software/canon_bj_printer_driver_for_windows_2000xps20579.asp?model=

Brug dette link hvis du bruger 2000/XP

Håber det hjælper...