hvad er afgørende?
Fra : Lene

Dato : 10-02-05 09:11

Hej Gruppe, jeg har ikke en bjælde begreb om pcer................ Er der en
venlig sjæl, som kan fortælle mig, hvilke dele i min pc, som jeg evt. kan få
skiftet ud, så den kommer til at arbejde lidt hurtigere. Den er håbløs
langsom nemlig. Er det mere ram, en ny cpu eller ???????? Ja hvad er det
egentlig som evt. trænger til at blive skiftet ud med noget bedre/nyere?

Mvh. Lene

Fra : Mads

Dato : 10-02-05 09:24

On Thu, 10 Feb 2005 09:10:39 +0100, "Lene"
<hamadryadfjerndette@mail.dk> wrote:

> [...]
>langsom nemlig. Er det mere ram, en ny cpu eller ???????? Ja hvad er det
>egentlig som evt. trænger til at blive skiftet ud med noget bedre/nyere?

Hejsa

Det kommer helt an på hvad du har nu og hvad du bruger
computeren til, så du må komme med nogen flere oplysninger
hvis du vil have kvalificeret hjælp.

En hurtigere CPU, noget mere RAM og et bedre grafikkort
er alt sammen ting der kan gøre maskinen hurtigere, men
uden at vide hvad du har nu, så kan man ikke sige hvad
du bør skifte, eller om en eller anden ny del overhovedet vil
passe i din maskine.

Hvis du ikke har forstand på computere, kender du så ikke
en der har og som du kan få til at hjælpe dig med at finde ud
af hvad din nuværende PC består af ?

mvh Mads

Fra : Lene

Dato : 11-02-05 09:05

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> skrev i en meddelelse
klip.
> [...]
>
> Hvis du ikke har forstand på computere, kender du så ikke
> en der har og som du kan få til at hjælpe dig med at finde ud

Hej Gruppe, jeg forsøger lige at finde ud af, hvad det er som er i den, og
så melder jeg mig lige på banen igen. Hav tålmodighed et par dage, det er et
grande projekt for sådan en som mig *s*

Mvh. Lene

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 11-02-05 17:44

"Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så melder jeg mig lige på banen igen. Hav tålmodighed et par dage, det er
> et grande projekt for sådan en som mig *s*

Hej
Prøv at følge dette link
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3 og
download Everest home edition da dette program vil kunne fortælle dig en
masse om dit system, måske det vil hjælpe dig.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Lene

Dato : 18-02-05 08:46

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
Klip
> [...]
> download Everest home edition da dette program vil kunne fortælle dig en
> masse om dit system, måske det vil hjælpe dig.

Hej igen, jeg har installeret det program, og så vælter der jo en masse
informationer op. Hvilke er det helt nøjagtig, at i skal bruge?

Mvh. Lene

Fra : Erling

Dato : 10-02-05 09:31

Lene wrote:
> [...]
> langsom nemlig. Er det mere ram, en ny cpu eller ???????? Ja hvad er det
> egentlig som evt. trænger til at blive skiftet ud med noget bedre/nyere?

Hej Lene.
Jeg tror der er mange der gerne vil hjælpe dig.
Men fortæl lige lidt om, hvilken pc du har nu, f.eks.
hvilket mærke, model o.s.v. du har.
Hvis du evt. har en faktura kan du måske se, hvad der findes af
enheder i pc'en.
Fortæl også lidt om, hvad du skal bruge din pc til (spil, internet,
tekstbehandling m.v.)
m.v.h.
Erling Simonsen