Computer opstarter ved telefonopkald
Fra : Klaus Eriksen @aigis~

Dato : 09-02-05 20:50

Jeg har en bekendt der har et problem med sin internetopkobling, når han
har
et indgående telefonopkald så starter hans computer og danner forbindelse
til Internettet.

Hvad kan være problemet?

Håber det er den rigtige ng jeg stiller spørgsmålet i.

Mvh.
Klaus

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-02-05 20:55

"Klaus Eriksen @aigis.dk>" <ke<nospam> crashed Echelon writing

> [...]
> har
> et indgående telefonopkald så starter hans computer og danner forbindelse

Disable WakeOnRing.

--
Bjarke Andersen

Fra : FedeDorit