Dyseproblemer Canon i865
Fra : Tommy Fer

Dato : 06-02-05 00:43

Hej NG

Jeg har et skide irriterende problem med min i865, den kan ikek justere
printhovedet mere, den bliver ved med at trække små streget.

Er det mon en stoppet dyse (har gjort alt muligt, bla. aftørring med sprit
osv.) eller kan den virkelig bare ikke justeres mere? printeren er omkring ½
år gammel og har vel rendt en 5 sæt patroner igennnem

nogen der har nogen tip?

mvh Tommy Fer

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 06-02-05 10:31

> nogen der har nogen tip?
>
> mvh Tommy Fer

Hey Fer!

Du har vel ikke brugt uoriginalt blæk,vel?

MVH

Sjøberg

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-02-05 20:52

"Martin Sjøberg" <none.of.your@business.com> skrev i en meddelelse

> Hey Fer!
>
> Du har vel ikke brugt uoriginalt blæk,vel?

Bah :p GU GØR JEG SÅ

Måske er det det der har smadret hovedet over tid, men jeg har vel kørt 8
set af omkring 100 kr uoriginalt kontra 460 kr originalt igennem.. .så jeg
kan nok overleve hvis jeg skal købe en ny printer...

mvh Tommy Fer

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 07-02-05 23:49

> [...]
> set af omkring 100 kr uoriginalt kontra 460 kr originalt igennem.. .så jeg
> kan nok overleve hvis jeg skal købe en ny printer...

hehe. u know im just kiddin'