USB2 indstikskort
Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 05-02-05 11:06

Hej,
Jeg har en PC med USB 1.1 og Firewire via bundkortet. Jeg ku' godt tænke mig at
installere USB 2 via et indstikskort.

Kan jeg forvente at det vil gå smertefrit, eller vil der være konflikter med den
eksisterende USB 1.1? Der benyttes Win/XP SP2 DK Home edition.

Pft,

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-02-05 13:06

Kim Kolmorgen wrote:

> Kan jeg forvente at det vil gå smertefrit, eller vil der være
> konflikter med den eksisterende USB 1.1? Der benyttes Win/XP SP2 DK

Jeg forventer at det vil gå glat, men nu kender jeg jo heller ikke
noget til dit bundkort...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-02-05 17:46

"Kim Kolmorgen" <kk1@kolmorgen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
med den
> eksisterende USB 1.1? Der benyttes Win/XP SP2 DK Home edition.

Jeg har installeret 60-70 USB 2.0 kort i diverse maskiner, og har endnu ikke
observeret problemer, der kan henføres til hardwaren. Jeg har dog set
masser af problemer som skyldes win98.

Claus

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-02-05 19:50

On Sat, 05 Feb 2005 11:05:48 +0100, Kim Kolmorgen <kk1@kolmorgen.net>
wrote:

> [...]
>
>Kan jeg forvente at det vil gå smertefrit, eller vil der være konflikter med den
>eksisterende USB 1.1? Der benyttes Win/XP SP2 DK Home edition.

Det har endnu ikke kunnet lade sig gøre for mig, hverken med drivere
til det købte kort eller via's egne.
Win xp-pro sp1

M.V.H

Kim Hansen