billig dvd-brænder
Fra : (-Peter-)

Dato : 31-01-05 12:03

hvad er pt. billigste dvd-brænder? (og hvor)

/peter

Fra : Max

Dato : 31-01-05 12:08

Hej

> hvad er pt. billigste dvd-brænder? (og hvor)

Kik på www.edbpriser.dk

Mvh Max

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 31-01-05 13:06

On Mon, 31 Jan 2005 12:02:54 +0100, "(-Peter-)"
<garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

>hvad er pt. billigste dvd-brænder? (og hvor)

nec 3520 synes at være et godt bud. Hvorfor dog købe det billigste,
hvis det ikke samtidigt er det bedste ?

http://www.micheldeboer.nl/firmware/

mvh

John

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-01-05 13:08

(-Peter-) wrote:
> hvad er pt. billigste dvd-brænder? (og hvor)
>
> /peter

En NEC ND 3500A er et godt bud:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98515. 499,- inkl. forsendelse hos
B. J. Trading.

Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-05 13:52

(-Peter-) wrote:

> hvad er pt. billigste dvd-brænder? (og hvor)

Må jeg informere om en god gruppe, hvor der gives masser af råd?

Den hedder dk.edb.hardware.drev.dvd