Hvad blev der af Canon i865 farveprinteren
Fra : Bo Monberg Weber

Dato : 30-01-05 14:32

Hvorfor faldt den ud af det konkurrerende marked (EDB-priser)- jeg mener at
huske at den sidste bedste pris var 999. Og hvorfor fa'en er lillebroderen
stadig at finde i560 på EDB-priser.

Min spørgsmål er om der er kvalificerede alternativer til Canon i865. Dvs.
et godt køb når man ser på pris - printkval. og blækøkonimi. Det havde i865
nemlig -det tog mig desværrre lidt for længe at finde ud
Og nu kunne det ikke falde mig ind at købe den til 1500-1600,-.

Bo Monberg

Fra : Tuesen v/København

Dato : 30-01-05 14:39

Bo Monberg Weber skrev følgende
> Min spørgsmål er om der er kvalificerede alternativer til Canon i865.

Canon i4000

Fra : Bo Monberg Weber

Dato : 30-01-05 16:20

Hvad med Canon PIXMA IP5000! - er den mon bedre end Canon PIXMA IP4000 ?!

/Bo

Fra : Mads

Dato : 30-01-05 16:57

On Sun, 30 Jan 2005 16:20:04 +0100, "Bo Monberg Weber" <no@email.dk>
wrote:

>Hvad med Canon PIXMA IP5000! - er den mon bedre end Canon PIXMA IP4000 ?!

IP5000 bruger mindre dråber end IP4000, men ellers er de ens.
Det er dog ikke en forskel der er synlig. Jeg har sammenlignet
udskriften under lup og jeg kunne ikke se forskel.
Måske under et mikroskop.

mvh Mads
( som har en IP4000 og er 112% tilfreds )

Fra : N/A

Dato : 30-01-05 18:39

Fra : Mads

Dato : 30-01-05 18:39

On Sun, 30 Jan 2005 17:38:25 +0100, "Allan / Kolding"
<bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> wrote:

>Skal man så have en "R" model
>for at printe cdér ??

Nej, CD print er standard.
Den dyre R model har indbygget trådløst netkort

mvh Mads

Fra : Allan / Kolding

Dato : 30-01-05 18:48

"Mads" <DeathTo@ll.spammers> skrev i en meddelelse

> Nej, CD print er standard.
> Den dyre R model har indbygget trådløst netkort

OK...så er prisen jo ikke så slem alligevel.
Det er faktisk rimmelig billigt for en netværksprinter.
Så dog også lige at den har RJ45, så måske man skulle........

Allan / Kolding

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-01-05 21:58

Bo Monberg Weber wrote:
> Hvad med Canon PIXMA IP5000! - er den mon bedre end Canon PIXMA
> IP4000 ?!
> /Bo

På nogle punkter - så ja - men så er du også gået "en klasse op".....

Hvis den skal sammenlignes med i865 - så er det IP4000 vi taler om.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-01-05 21:54

Bo Monberg Weber wrote:
> Hvorfor faldt den ud af det konkurrerende marked (EDB-priser)

Formentlig fordi de forhandlere, der er tilmeldt www.edbpriseer.dk ikke
længere har den på lager - på www.edbpriser.dk findes kun de firmaer og
produkter, som forhandlerne selv tilmelser.

> Og hvorfor fa'en er
> lillebroderen stadig at finde i560 på EDB-priser.

Af samme grund - en eller flere af de tilmeldte forhandlere har den på lager
stadigvæk.

> Mit spørgsmål er om der er kvalificerede alternativer til Canon i865.

i865 er fra Canons side afløst af Pixma ip4000