|
| IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB Fra : Peter Christiansen |
Dato : 28-01-05 14:57 |
|
Da dataworld i Roskilde har brændt min harddisk af ved at rode i computeren
mens den var tændt,er jeg interreseret i at købe en brugbar harddisk med
følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
printpladen på Harddisken der er brændt af.
M.v.h.Peter
| |
Bjarke Andersen (28-01-2005)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 28-01-05 15:07 |
|
"Peter Christiansen" <1HXpcmotorcykler@mail.tdcadsl.dk(fjern1HX)>
crashed Echelon writing
news:41fa44b8$0$33630$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
> Da dataworld i Roskilde har brændt min harddisk af ved at rode i
> computeren mens den var tændt,er jeg interreseret i at købe en brugbar
> harddisk med følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at
> prøve om det er printpladen på Harddisken der er brændt af.
Prøv i markedsgrupperne, her er kun plads til diskussioner.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
SA (28-01-2005)
| Kommentar Fra : SA |
Dato : 28-01-05 15:41 |
|
Peter Christiansen wrote:
> Da dataworld i Roskilde har brændt min harddisk af ved at rode i computeren
> mens den var tændt,er jeg interreseret i at købe en brugbar harddisk med
> følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
> printpladen på Harddisken der er brændt af.
> M.v.h.Peter
>
>
>
øhh, botset fra at du nok skal forsøge i en anden gruppe(markedsgruppe),
er det så ikke Dataworlds problem at skaffe dig en anden disk?! Eller
har de fralagt sig ethver ansvar, og hvis de har, så ved du jo nok hvor
du IKKE skal have lavet noget næste gang, ikk´?
/SA
| |
Hans (28-01-2005)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 28-01-05 18:59 |
|
SA wrote:
> øhh, botset fra at du nok skal forsøge i en anden
> gruppe(markedsgruppe), er det så ikke Dataworlds problem at skaffe
> dig en anden disk?! Eller har de fralagt sig ethver ansvar, og hvis
> de har, så ved du jo nok hvor du IKKE skal have lavet noget næste
> gang, ikk´?
>
De fleste serviceværksteder har den klausul, at de ikke garanterer for
kundedata eller programmer, så den kommer han desværre ikke langt med.
Hans
| |
Bjarke Andersen (29-01-2005)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 29-01-05 01:22 |
|
"Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing
news:35vcrqF4rj667U1@individual.net:
> De fleste serviceværksteder har den klausul, at de ikke garanterer for
> kundedata eller programmer, så den kommer han desværre ikke langt med.
Næh, men nu siger han jo de ligefrem har brændt harddisken af, så er det jo
deres problem.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
Hans (29-01-2005)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 29-01-05 01:29 |
|
Bjarke Andersen wrote:
> "Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing
> news:35vcrqF4rj667U1@individual.net:
>
>> De fleste serviceværksteder har den klausul, at de ikke garanterer
>> for kundedata eller programmer, så den kommer han desværre ikke
>> langt med.
>
> Næh, men nu siger han jo de ligefrem har brændt harddisken af, så er
> det jo deres problem.
Prøv og læs hvad jeg skrev igen. Harddisken, ja, data på harddisken, nej.
Hans
| |
Bjarke Andersen (29-01-2005)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 29-01-05 01:40 |
|
"Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing
news:3603mgF4rtivgU1@individual.net:
> Prøv og læs hvad jeg skrev igen. Harddisken, ja, data på harddisken, nej.
Jeg har læst igen og fatter at SA fortæller spørger om værkstedet ikke har
erstatningspligt, du svarer at de fleste væksteder har klausul på de ikke
dækker dataindholdet på disken som jeg ser ikke har noget med problemet at
gøre.
Så fatter stadig ikke hvor du vil hen.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
Hans (29-01-2005)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 29-01-05 01:48 |
|
Bjarke Andersen wrote:
> "Hans" <email@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing
> news:3603mgF4rtivgU1@individual.net:
>
>> Prøv og læs hvad jeg skrev igen. Harddisken, ja, data på harddisken,
>> nej.
>
> Jeg har læst igen og fatter at SA fortæller spørger om værkstedet
> ikke har erstatningspligt, du svarer at de fleste væksteder har
> klausul på de ikke dækker dataindholdet på disken som jeg ser ikke
> har noget med problemet at gøre.
>
> Så fatter stadig ikke hvor du vil hen.
Det er da indlysende at det oprindelige indlæg handler om at fiske data ud
fra en havareret harddisk. Det vil da være spild af tid at rode med en
harddisk fra ruder konges tid, hvis indholdet ikke betyder noget.
Hans
| |
Henning (28-01-2005)
| Kommentar Fra : Henning |
Dato : 28-01-05 19:23 |
|
On Fri, 28 Jan 2005 14:57:14 +0100, "Peter Christiansen"
<1HXpcmotorcykler@mail.tdcadsl.dk(fjern1HX)> wrote:
>Da dataworld i Roskilde har brændt min harddisk af ved at rode i computeren
>mens den var tændt,er jeg interreseret i at købe en brugbar harddisk med
>følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
>printpladen på Harddisken der er brændt af.
De er statter vel den ødelagte disk med en i samme størrelse? Så
genindlæser du bare din backup
Henning
hsb@(fjernes)image.dk
| |
uffe eriksen (29-01-2005)
| Kommentar Fra : uffe eriksen |
Dato : 29-01-05 00:59 |
|
he he
rigtige mænd laver ikke back up
Men de græder lidt en gang imellem
uffe
"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:7n0lv0tpmmnvusspv9e69a5oqre602on4j@4ax.com...
> On Fri, 28 Jan 2005 14:57:14 +0100, "Peter Christiansen"
> <1HXpcmotorcykler@mail.tdcadsl.dk(fjern1HX)> wrote:
>
> >Da dataworld i Roskilde har brændt min harddisk af ved at rode i
computeren
> >mens den var tændt,er jeg interreseret i at købe en brugbar harddisk med
> >følgende data: IBM Deskstar DTLA-307045 46,1GB for at prøve om det er
> >printpladen på Harddisken der er brændt af.
>
> De er statter vel den ødelagte disk med en i samme størrelse? Så
> genindlæser du bare din backup
>
>
>
> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk
| |
|
|