Pixma IP4000 print og print på cd ?
Fra : Ghost

Dato : 27-01-05 08:36

Jeg overvejer denne printer...

Mit behov er lidt alm. udskrivning og evt. lidt billedudskrivning (ikke et
stort behov)
Dog vil jeg meget gerne kunne printe direkte på cd skiver og læste at netop
denne model kan dette..

Hvad siger i ?
Vil den kunne leve op til mine ønsker og er der nogen der har erfaring med
den?

På forhånd tak

Ghost

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-01-05 09:08

"Ghost" <vincentgroesfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i ?
> Vil den kunne leve op til mine ønsker og er der nogen der har erfaring med
> den?

Ja for pokker, den er genial til cd-print.
Alm. papirprint og fotoprint klarer den også helt perfekt.
Det er nok det bedste køb jeg har gjort i lang lang tid. :)
--
Peter J

Fra : Ghost

Dato : 27-01-05 09:16

Lyder kanon - sådan en må jeg ha...

Nogen der har erfaringer med den trådløse model?
Der er godt nok ca. 500 i prisforskel, men det er jo lidt nemmere...

Ghost

Fra : Moulder

Dato : 27-01-05 09:33

> Nogen der har erfaringer med den trådløse model?
> Der er godt nok ca. 500 i prisforskel, men det er jo lidt nemmere...
>
> Ghost

Ip4000 er suveræn printer.. Dermed basta.. )

Selve printeren er nøjagtig den samme, det er kun
det trådløse der er til forskel.

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 18:04

> [...]
> Alm. papirprint og fotoprint klarer den også helt perfekt.
> Det er nok det bedste køb jeg har gjort i lang lang tid. :)

Jeg så for et stykke tid siden, at der var en som købte patroner til denne i
Tyskland. Jeg mener de kostede omkring 1,5 Euro stykket, men har desværre
mistet linket.
Nogen hints ???

på forhånd tak
Ebbe

Fra : kf

Dato : 28-01-05 07:49

On Thu, 27 Jan 2005 18:03:32 +0100, "Ebbe" <es44(at)pc(dot)dk> wrote:

> [...]
>Tyskland. Jeg mener de kostede omkring 1,5 Euro stykket, men har desværre

prøv på www.printerpatroner.dk (klone patroner)
En pakke med alle 3 farver og 1 sort (bci-6) koster 99,-
enkelte farver til 27,- kr
/klaus

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-05 09:39

"kf" <klaus.ingen.spam.tak@bio.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> prøv på www.printerpatroner.dk (klone patroner)
> En pakke med alle 3 farver og 1 sort (bci-6) koster 99,-

Mange tak, til den pris kan man godt frådse lidt

mvh
Ebbe

Fra : Per Krabbe

Dato : 29-01-05 13:26

> [...]
> stort behov)
> Dog vil jeg meget gerne kunne printe direkte på cd skiver og læste at

Kanon printer ! Jeg er positivt overrasket ! Burde cd og papir er helt i
top. Og så er perfekt at der er kassette oss.

per

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 29-01-05 15:54

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> wrote in message

> [...]
>
> Kanon printer ! Jeg er positivt overrasket ! Burde cd og papir er helt i
> top. Og så er perfekt at der er kassette oss.

Skal Cd'erne være helt blanke på toppen, for at man kan printe på dem?

/Morten

Fra : Mads

Dato : 29-01-05 15:56

On Sat, 29 Jan 2005 15:53:42 +0100, "Morten Fjendbo"
<dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote:

>Skal Cd'erne være helt blanke på toppen, for at man kan printe på dem?

Du skal bruge hvide "printable" skiver.
Det er skiver med en speciel belægning beregnet til inkjet printere.
Bare rolig, sådanne skiver koster det samme som almindelige CD'er
og DVD'er.

mvh Mads

Fra : Leif

Dato : 29-01-05 15:43

Og hvordan ser det ud med en IP5000 til cd'er?

Fra : Mads

Dato : 29-01-05 15:57

On Sat, 29 Jan 2005 15:43:04 +0100, "Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk>
wrote:

>Og hvordan ser det ud med en IP5000 til cd'er?

Det er det samme som IP4000.
Den er sk...god til det.

mvh Mads