webcam til ungerne
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-01-05 19:04

Kan man købe et fornuftigt webcam for under en plovmand - rødderne købte et
Labtec i Netto, og det stinker!

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-01-05 19:10

Abildgaard 3140 wrote:

> Kan man købe et fornuftigt webcam for under en plovmand - rødderne

Jada...

> købte et Labtec i Netto, og det stinker!

Det kostede i omegnen af 150 kroner, ikk' ?

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 20:29

Vi købte 2 af mrk Typhoon webshot II i Merlin omkring juletid, på tilbud
til 199,- De funker helt perfekt med flotte billeder

Hilsen K.C.s

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 20:50

Det var 199,- pr stk

K.C.s

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 26-01-05 22:56

Abildgaard 3140 skrev:
> Kan man købe et fornuftigt webcam for under en plovmand - rødderne
> købte et Labtec i Netto, og det stinker!

Et Creative NX Ultra synes jeg er ganske udmærket. Det koster lige under en
plov:

Jeg har købt 4 af dem, og de er ganske gode. De har den fordel, at de er med
CCD sensor (frem for CMOS, som der er i de billigere). CCD sensor er samme
type som der bruges i (ikke ekstremt billige) digitalkameraer. CCD'en giver
normalt bedre farver og højere lysfølsomhed.

Alternativt kan du kigge på et Logitech 4000 Pro, men det koster en
hundredekroneseddel mere.

mvh
Jeppe Seidelin Dam