hvilket lydkort skal jeg vælge
Fra : Juel Hansen

Dato : 23-01-05 12:21

Hej NG
Jeg skal til at bruge programmet Skype til internettelefoni og har derfor et
spørgsmål til hvilket lydkort der er bedst til dette.
Jeg har fundet ud af, at det gamle lydkort jeg har i min gamle pc'er ikke er
god tnok til det. "Vi kan ikke tale i munden på hinanden". Ellers skal det
ikke kunne så forfærdeligt meget end lige tilslutte højttalere, og så
hovedtelefoner og mikrofon. Det er ikke det helt store spil der spilles på
min pc.

tusind tak,
hilsen Moster Jette

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-01-05 12:57

Juel Hansen skrev:
> [...]
> ikke kunne så forfærdeligt meget end lige tilslutte højttalere, og så
> hovedtelefoner og mikrofon. Det er ikke det helt store spil der spilles på

Hejsa

Du kan prøve at kigge på dette lydkort:

Det kan køre full-duplex som det så fint hedder og så koster det kun kr.
99,-

Mvh
Benjamin

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 23-01-05 13:49

Jette skrev:
> Jeg har fundet ud af, at det gamle lydkort jeg har i min gamle pc'er ikke
> er god tnok til det. "Vi kan ikke tale i munden på hinanden"

tror alle lydkort idag kan håndtere flere inputs på éen gang... jeg ville
bare købe det billigste jeg kunne finde hvis det var mig...
hvis du gerne vil have surround sound på din pc kan du bruge dette lydkort:

Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com