Infrarød, når kun ISA port..?
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 21-01-05 16:55

Hejsa,

En kammerat vil gerne have enten BlueTooth eller InfraRød
kommunikationsmuligheder sat op på en PC han har overtaget. Denne PC er af
ældre dato med Win98 på, og så er der kun ISA porte på bundkortet. Der er
heller ingen USB.

Kan det PÅ NOGEN SOM HELST MÅDE lade sig gøre at sætte en InfraRød port op
(eller BlueTooth, men det er vel helt umuligt..), på denne PC? Kan ikke
finde noget jeg kan bruge på edbpriser.dk.. Findes der USB porte til en ISA
port?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-01-05 18:05

[ ThrashDK ] wrote:
<klip>
> Kan det PÅ NOGEN SOM HELST MÅDE lade sig gøre at sætte en InfraRød
> port op (eller BlueTooth, men det er vel helt umuligt..), på denne
> PC? Kan ikke finde noget jeg kan bruge på edbpriser.dk..

Du kan godt sætte en ir fidus i en com/seriel port, det er ganske
almindeligt. Bruger selv en til fjernbetjening af pc, men jeg ved ikke om de
kan fåes/bruges til irda. Se min tråd fra i går.

>Findes der USB porte til en ISA port?
Næppe