Hvilken 17" fladskærm skal jeg vælge.
Fra : Tp

Dato : 21-01-05 00:20

Hej. Jeg har kigget på fladskærm, tror 19" bliver lige stort nok så jeg går
efter en 17".

Hvilken skærm skal jeg kigge efter hvis den skal have det nye panel = lav
søgetid ?

Jeg skal bruge den mest til internet m.m ikke så meget til spil, men den
skal kunne dette også.

Hvilken skærm skal jeg gå efter ?

Tim

Fra : Palle

Dato : 21-01-05 00:46

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter en 17".
>
> Hvilken skærm skal jeg kigge efter hvis den skal have det nye panel = lav

Søgetid?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-05 02:04

Tp wrote:

> Hvilken skærm skal jeg gå efter ?

Det ved de bedre i dk.edb.hardware.skaerm

Jesper G. Poulsen

Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 21-01-05 09:36

Tp skrev:
> [...]
> søgetid ?
>
> Jeg skal bruge den mest til internet m.m ikke så meget til spil, men den

Ville gå efter en Acer 1721MS, har selv en, og den er glimragende..

Dennis

Fra : J. Jørgensen

Dato : 21-01-05 21:03

> [...]
> søgetid ?
>
> Jeg skal bruge den mest til internet m.m ikke så meget til spil, men den

Hej Tim
Køb en billig MEDION skærm hos ALDI.
Den har RGB og ligeså mange knapper som alle de "dyre".
Den samme skærm sælges forøvrigt også hos andre, men til andre priser.
Den har også en knap der hedder "auto" - så kan du selv bestemme søgetiden.
Hvis søgetiden ikke lav nok, så skal du bare sænke skærmen til den højde du
synes passer dig.
Der står noget om det i den medfølgende CD.
Hilsen
Jørgen

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 22-01-05 16:03

> Hvilken skærm skal jeg gå efter ?

Jeg har haft en AG Neovo 15 og 17". Og er helt godt tilfreds med dem. Så kan
de også bores op på en væk, så de ike behøver at stå på et bord - det ser
lidt prof ud

--
Mvh. Rune Thougaard
www.rtk-design.dk