driver
Fra : PETER DALGAARD

Dato : 20-01-05 19:06

Ja, Det er jo nok den forkerte gruppe men jeg prøver nu ...

Jeg mangler driver til en komputer der er købt i aldi for ca. 9 mdr siden.
Den hedder MEDION TITANIUM MD 8000.
2,66 ghz.

Jeg har prøvet medion`s hjemmeside, Der er ikke noget at hente.......

Det er alle driverne til den ( skærmkort,Lydkort,modem, o.s.v. )

Jeg håber at en kan hjælpe, Enten med driver eller andet.

Venlig Hilsen
Peter Dalgaard

Fra : Gokke

Dato : 20-01-05 19:48

"PETER DALGAARD" <peterdalgaard@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er alle driverne til den ( skærmkort,Lydkort,modem, o.s.v. )
>
> Jeg håber at en kan hjælpe, Enten med driver eller andet.

http://aldireview.niesens.com/medion-md8000/system-info.html

Her er info om hvad der er i din maskine..
Du kan søge efter drivers her.
www.driversguide.com

Login: drivers
Pass: all

Håber det var til lidt hjælp..

Gokke

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 20:44

> [...]
>
> Det er alle driverne til den ( skærmkort,Lydkort,modem, o.s.v. )
>
> Jeg håber at en kan hjælpe, Enten med driver eller andet.

Jeg er helt sikker på, at hvis du bruger denne adresse:
http://www.medion.de/ og vælger support - treiber mm., og indtaster serienr.
som står bag på maskinen, så er de der alle driverne. Virker på min MD5000
( med præcis samme konfiguration).

mvh
Ebbe

Fra : PETER DALGAARD

Dato : 21-01-05 23:21

Takker mange gange for hjælpen...........
Det er lykkes.

VH