Tilbud på laserprinter
Fra : John Jachmsen

Dato : 18-01-05 10:40

Hejsa
Hvor finder jeg et godt tilbud på en laserprinter?
Udskriftshastighed er underordnet, men opløsningbedst mulig til prisen
som jeg tænker på skal være imellem 1000 og 2000. Hvad ville I købe?
Mvh
/JJ

Fra : Jakob M

Dato : 18-01-05 11:26

"John Jachmsen" <duerikke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvor finder jeg et godt tilbud på en laserprinter?

Her http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=34 . Generelt er priserne
lavere på Edbpriser i forhold til diverse butikker "tilbud".

> Udskriftshastighed er underordnet, men opløsningbedst mulig til prisen som
> jeg tænker på skal være imellem 1000 og 2000. Hvad ville I købe?

Aner det ikke, men det er der sikkert andre der gør

Mvh
Jakob

Fra : Kristian Andersen

Dato : 18-01-05 18:20

> [...]
> Udskriftshastighed er underordnet, men opløsningbedst mulig til prisen som
> jeg tænker på skal være imellem 1000 og 2000. Hvad ville I købe?

I denne prisklasse er der ikke stor forskel på opløsning, de er alle 600
DPI. Hvis du ser "Opløsning" angivet som 1200 DPI eller mere, så er der
næsten helt sikkert tale om "interpoleret" opløsning.

Interpoleret opløsning går under betegnelser som REt (Resolution
Enhancement technology), RiT, FineART, Klasse eller blot Billedkvalitet. Om
den ene er bedre end den anden ved jeg ikke, men vær opmærksom på at du ikke
bliver narret af producentens data.

--
Kristian

Fra : Kim

Dato : 18-01-05 22:26

> [...]
> Udskriftshastighed er underordnet, men opløsningbedst mulig til prisen som
> jeg tænker på skal være imellem 1000 og 2000. Hvad ville I købe?

Hvad med en HP LaserJet 1200 som jeg her "tilovers".
Den har printet knap 2400 sider fra ny. Extra toner medfølger.
Du kunne jo prøve at friste mig med en pris ?

Mvh, Kim