USB hub
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 10:40

Hej

Jeg er på udkig efter en USB 2.0 hub - dem, jeg har set på, er beregnet til
at stå oven på et bord. Jeg vil gerne have fat i en, som jeg kan skrue på
(eller på anden vis montere) _under_ bordpladen. Kan man få sådan en?

/Mikael

Fra : Henning

Dato : 13-01-05 10:59

On Thu, 13 Jan 2005 10:39:38 +0100, "Mikael" <none> wrote:

> [...]
>at stå oven på et bord. Jeg vil gerne have fat i en, som jeg kan skrue på
>(eller på anden vis montere) _under_ bordpladen. Kan man få sådan en?

Dobbeltklæbende tape på toppen af kassen?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Mads

Dato : 13-01-05 12:00

> [...]

>at stå oven på et bord. Jeg vil gerne have fat i en, som jeg kan skrue på
>(eller på anden vis montere) _under_ bordpladen. Kan man få sådan en?

Hvorfor ikke en internt monteret USB hub ?
Hvis du har en ledig 3,5" eller 5,25" drive bay, så kan du få en
4 ports USB hub der kan placeres der.
Jeg bruger selv en Sitecom hub af denne type.

Alternativt er det nemt at skrue netop sådan en hub op under
en bordplade. Man kører bare skruerne igennem den bløde
plastic.

mvh Mads

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-01-05 17:29

"Mikael" <none> skrev i en meddelelse
> [...]
> at stå oven på et bord. Jeg vil gerne have fat i en, som jeg kan skrue på
> (eller på anden vis montere) _under_ bordpladen. Kan man få sådan en?

Du kunne købe dig noget selvklæbende velcro, det findes rundt omkring i
forskellige forretninger.
Jeg fandt noget i en lokal sejlsportsforretning og det er noget stærkt noget
kan jeg lige love dig for, jeg tror næsten at jeg kan hænge min CRT skærm op
i loftet med det

Mvh
Benjamin