Lyd
Fra : Bisgaard

Dato : 12-01-05 19:16

Hejsa

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe?

Jeg har problemer med lyden på min pc - der er "ekko" på alt - fx. Windows
lyde + ecco af egen stemme når jeg kører MSN.

Lydkort er SIS 7018-Wave

Kører jeg en hardware test kommer følgende fejl:

Der opstod en fejl under installation af Directplay voice - kode 0x800004005

Jeg har været inde i lydstyrke panelet - intet der vil fjerne ekkoet

Fra : Filip

Dato : 12-01-05 19:37

> Der opstod en fejl under installation af Directplay voice - kode
> 0x800004005
>
> Jeg har været inde i lydstyrke panelet - intet der vil fjerne ekkoet

Har du microfon som kan stå og opfange lyden fra højtalerne? Hvis du har
det, kan det være fordi du har sat den til at afspille microfon i lydstyrke
panelet. så vil den nemlig stå og gentage sig selv hvis du har det.

Filip

Fra : Bisgaard

Dato : 12-01-05 21:19

Hej igen

Problemet er det samme påtrods af microfonen er taget fra ?