elendige optiske mus fra Microsoft
Fra : japser

Dato : 09-01-05 14:48

Hvad er jeres erfaringer med optiske mus fra Microsoft.

Begge mine Intellimouse optiske (ikke trådløse) mus er stået gradvist af,
dvs. er gået i en tilstand, hvor markøren fryser under brug typisk hver 10.
minut.
Styresys er XP, både med og uden anvendelse af Microsofts egen software til
mus.
Eneste løsning er genstart.

Jesper

Fra : Jakob M

Dato : 09-01-05 15:09

"japser" <jkh@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres erfaringer med optiske mus fra Microsoft.

Jeg er heller ikke imponeret. Min Intellimouse explorer 3.0 er begyndt at
dobbeltklikke en gang i mellem når jeg vil enkeltklikke. Garantien er
desværre udløbet. Jeg bestiller en Logitech MX1000 snart.

Mvh
Jakob

Fra : Ncc

Dato : 09-01-05 16:35

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
SNIP

> [...]
> dobbeltklikke en gang i mellem når jeg vil enkeltklikke. Garantien er
> desværre udløbet. Jeg bestiller en Logitech MX1000 snart.

Fik selv en MX1000 i november -. har netop købt en Func 1030 musemåtte til
den, og det virker fortrinligt

Ncc
Der har en Microsoft optisk på jobbet, der altid har kørt tiptop(musen
altså).

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-05 19:54

> Jeg er heller ikke imponeret. Min Intellimouse explorer 3.0 er begyndt at
> dobbeltklikke en gang i mellem når jeg vil enkeltklikke. Garantien er

Jeg har en logitech MX700 - den har det også med at dobbeltklikke spontant,
senderen skoder; ind imellem mister den forbindelsen.
Mit Logitech Elite keyboard er ligeså skod; ctrl-tasten sætter sig fast ind
imellem. Det keyboard er ikke særligt gammelt, men har fået smidt
kviteringen væk.

Jeg regner selv med at skifte til MS næste gang :/

Fra : Jens G

Dato : 09-01-05 20:32

On Sun, 9 Jan 2005 15:08:54 +0100, "Jakob M" <smoelf@gmail.com> wrote:

> [...]
>dobbeltklikke en gang i mellem når jeg vil enkeltklikke. Garantien er
>desværre udløbet. Jeg bestiller en Logitech MX1000 snart.

Jeg kan godt nok ikke udtale mig om nyere Microsoft og Logitech mus,
men dem jeg har haft erfaring med siger helt klart bras om Logitech og
kvalitet om Microsoft. Microsofts holder betydeligt længere.
Det samme gælder iøvrigt deres joysticks.

Det kan selvfølgelig være Logitech er blevet bedre de seneste år,
og/eller Microsoft er blevet dårligere.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Palle

Dato : 09-01-05 18:51

> [...]
10.
> minut.
> Styresys er XP, både med og uden anvendelse af Microsofts egen software

Hvordan undgår du Microsofts software til musen?

Fra : Lasse Bloch

Dato : 10-01-05 00:17

Palle wrote:

> 10.

> til

> Hvordan undgår du Microsofts software til musen?

jeg har aldrig haft problemmer med min MS 3.0... men har hørt om mange
som har.. jeg tror både MS og Logitech har mange "manddags mus"
desværre... nu, går der jo rykkter om en ny logitech mus, en mx518 tror
jeg det er de snakker om, den ser ud til at få nogen ret fede spec's.
men det er som sagt et rygte, så det er svært at afgøre om den kommer
eller ej.