webcam på msn
Fra : karsten pedersen

Dato : 07-01-05 22:39

når jeg bruger mit webcam på msn er det ikke alle der kan se mit billede
og heller ikke alle jeg kan se
nogen der er stødt på samme problem ???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-05 22:59

karsten pedersen wrote:

> når jeg bruger mit webcam på msn er det ikke alle der kan se mit
> billede og heller ikke alle jeg kan se
> nogen der er stødt på samme problem ???

Virker dit webcam i det hele taget eller kan du kun checket med MSN?

Jesper G. Poulsen

Fra : Verner Olsen

Dato : 08-01-05 00:39

On 07 Jan 2005 21:59:24 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Virker dit webcam i det hele taget eller kan du kun checket med MSN?

"..er det ikke alle der kan se" og "..ikke alle jeg kan se", som der
står. Det lyder jo som om at webcamet "i det hele taget virker", not?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-05 10:39

Verner Olsen wrote:

> "..er det ikke alle der kan se" og "..ikke alle jeg kan se", som der
> står. Det lyder jo som om at webcamet "i det hele taget virker", not?

Jo...

Så må webcam'et jo virke. Og dermed er det ikke et hardware-spørgsmål,
for problemet ligger ikke i webcam'et. Jeg vil faktisk skyde på at på
problemet ligger i netværket (noget NAT og portforwarding der
glipper)...

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 08-01-05 11:08

Jesper G. Poulsen wrote:

> Så må webcam'et jo virke. Og dermed er det ikke et hardware-spørgsmål,

Jeg skulle ellers også til at skrive noget, men tænkte - ham Jesper, han
har nok nået at have sit "dumme" spørgsmål i - op det havde han. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-05 11:21

Anders Lund wrote:

> Jeg skulle ellers også til at skrive noget, men tænkte - ham Jesper,
> han har nok nået at have sit "dumme" spørgsmål i - op det havde han.

Systematisk fejlfinding. Vend alle sten.

Jesper G. Poulsen

Fra : karsten pedersen

Dato : 08-01-05 16:23

har checket cam det virker fint i andre programmer
men på msn virker det ikke altid
har en anden pc med nødagtig samme cam der er der ingen problemer
vi har osse checket om det er noget med hvilken vesion af msn de forskelige
bruger
detgør ingen forskel
de fleste der ikke kan se mit cam på msn har ikke selv cam,men det er ikke
ved alle

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-05 16:57

karsten pedersen wrote:

> de fleste der ikke kan se mit cam på msn har ikke selv cam,men det er
> ikke ved alle

Har du set mit seneste indlæg?

Jesper G. Poulsen

Fra : Kong Kent

Dato : 09-01-05 09:29

> når jeg bruger mit webcam på msn er det ikke alle der kan se mit billede
> og heller ikke alle jeg kan se
> nogen der er stødt på samme problem ???

Jeps. Sørg for, at I begge sidder med den samme version af MSN. Sidder du
med en nyere/ældre version, er det ikke altid at webcam'eriet virker. Så
sørg for, at alle altid er opdateret med sidste nye version. Så burde der
ikke være noget problem.

Og nej, det er ikke et hardware-problem *GG*
Det kan løses i løbet af 4 nanosekunder på msn.com

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Brian Lund

Dato : 11-01-05 00:48

> [...]
> ikke være noget problem.
>
> Og nej, det er ikke et hardware-problem *GG*
> Det kan løses i løbet af 4 nanosekunder på msn.com

Firewall/router? - Det vil jeg da kalde hardware problem...
Det er nemlig hvad jeg tror der er galt!

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 09:51

Brian Lund wrote:

> Firewall/router? - Det vil jeg da kalde hardware problem...

Ja, men det hører hjemme i dk.edb.netvaerk

> Det er nemlig hvad jeg tror der er galt!

Også min tanke. Det er garantere noget dobbelt NAT der giver knuder...

Jesper G. Poulsen