Pris pr side?
Fra : Gimmer

Dato : 07-01-05 10:10

Hej...
jeg er ikke helt sikker på det er den rigtige gruppe, men jeg prøver altså
her... hvis det ikke er så modtages forslag til den rigtige gruppe gerne...
så til spørgsmålet:
Jeg har en Canon S800 printer som jeg overvejer at bruge til photo print...
men hvad koster det?
Jeg ved arkene koster 139 kr for tyve ark, og dem kan der være 4 billeder
på...
det vil altså sige lidt under 2 kr. men hvad koster faverne til printeren
så?
vh Gimmer

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-05 10:23

> [...]
> jeg er ikke helt sikker på det er den rigtige gruppe, men jeg prøver altså
> her... hvis det ikke er så modtages forslag til den rigtige gruppe

Hvis ikke du får svar her kan det være de ved noget i dk.fritid.foto

Brian

Fra : Gimmer

Dato : 07-01-05 10:40

det var da sådan set en godt ide, nu ser jeg lige om der skulle sidde nogle
kloge hoveder her i denne gruppe, men ellers skifter jeg gruppe.
tak
vh Gimmer