s: Eksternt 5 1/4" SCSI kabinet
Fra : Jesper Holm Olsen

Dato : 05-01-05 22:17

Jeg har sådan et som jeg ikke bruger længere. Det er til SCSI2 med
DB50 stik på (tror jeg de hedder). Der er et par billeder her:

http://www.dunkel.dk/scsi1.jpg
http://www.dunkel.dk/scsi2.jpg

Det er originalt et kabinet fra et NEC CDROM drev. Jeg har haft en
Yamaha 4x speed CDROM brænder siddende og den følger med, men den har
opført sig sært, så den er nok syg. Intern power supply og omskifter
til SCSI-ID, samt phono stik ud.

Kabinettet passer perfekt til et CDROM/DVD drev eller lign. Kan det
ikke indbringe et par hundrede kroner eller tre?

Befinder sig i KBH (Østerbro eller Vesterbro), men kan sendes mod betaling.

Svar pr. mail

--
Jesper Holm Olsen, M.Sc. in Computer Science
Guitarist in the C64-band "PRESS PLAY ON TAPE": www.pressplayontape.com

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 05-01-05 22:33

"Jesper Holm Olsen" <dunkel@diku.edu> skrev i en meddelelse

> Jeg har sådan et som jeg ikke bruger længere. Det er til SCSI2 med
SNIP

Hej Jesper

Handel er ikke velset i en debatgruppe.

Du skal benytte markedsgruppen:

dk.marked.privat.edb.ekstern

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Jesper Holm Olsen

Dato : 05-01-05 22:44

"Peter Brandt Jørgensen" <peter@FJERNESpeterbj.dk> writes:

> "Jesper Holm Olsen" <dunkel@diku.edu> skrev i en meddelelse

> Handel er ikke velset i en debatgruppe.
>
> Du skal benytte markedsgruppen:
>
> dk.marked.privat.edb.ekstern

OOpps.. Det er vist for længe siden jeg har leget ned Gnus :) Beklager.