abit kv8 pro
Fra : broby

Dato : 05-01-05 20:40

hej ng

jeg har lige samlet en maskine med ovenstående bundkort
der sidder en 64bit 3200+ o.13 mic på
men den sluer efter ca. 5 sek?
det lille display viser 9f
jeg kan ikke finde koden i registret

håber i kan hjælpe

på forhånd tak
mvh Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 05-01-05 20:59

broby wrote:

> det lille display viser 9f

Har du prøvet at søge på Google? I så fald, hvad har du prøvet?

Det jeg lige fandt går ud på keyboard error.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Søren Rindom Anderse~

Dato : 06-01-05 14:42

Anders Lund wrote:

> Har du prøvet at søge på Google? I så fald, hvad har du prøvet?
>
> Det jeg lige fandt går ud på keyboard error.

Har du prøvet at flytte RAM-blokken over i den anden sokkel ?
Havde det problem en gang, dengang kunne jeg heller ikke finde den i
manualen. Men du kan da prøve det hvis du har lyst

   Søren