RAW
Fra : Saitek

Dato : 05-01-05 14:27

XP fortæller mig at mn anden harddisk er RAW og ikke fat32 som jeg ved det
er.

Derfor kan den ikke læse hardisken men vil formatere den før den kan bruges.
(siger at den er uformateret) Imidlertid kan jeg se den i DOS (floppydisk
start) og de filer der er på den, men altså ikke mere i XP. Har så prøvet
med reinstall af xp, men det gav samme resultat. Vil dog meget gerne beholde
alt det jeg har på disken, så en formatering er ikke lige det rigtige.

Der er på nettet flere der har stødt på samme problem, men ingen ved rigtig
hvad der er galt. De fleste tror deres data er tabt,m men som sagt kan man
godt læse fra DOS, det er dog ikke særlig godt på grund af lange filnavne.

Nogen der ved hvordan det skal takles?

Har prøvet med partition magic, den fortæller at disken er fat32 man jeg ved
ikke rigtig hvordan jeg også får xp til at forstå det.

med venlig hilsen M.J.

Fra : Kim

Dato : 05-01-05 14:41

On Wed, 5 Jan 2005 14:27:29 +0100, "Saitek" <wicbdk@Jubi.com> wrote:

>XP fortæller mig at mn anden harddisk er RAW og ikke fat32 som jeg ved det
>er.

>Derfor kan den ikke læse hardisken men vil formatere den før den kan bruges.

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette

--
Kim