opstart af xp er blevet langsom
Fra : Michael Frandsen

Dato : 05-01-05 12:54

jeg har lige installeret en ekstra harddisk på min maskine, og efter den er
installeret starter maskinen normalt med at vise grafikkortet og derefter
bliver der sort skærm i 90 sekunder før den starter på at boote xp. jeg
kører med dem begge som cable og de sidder rigtigt på ide kablet.

Fra : Mads

Dato : 05-01-05 13:03

On Wed, 5 Jan 2005 12:54:18 +0100, "Michael Frandsen"
<m.frandsen@FJERNDETTE.OGDETTEstofanet.dk> wrote:

>jeg kører med dem begge som cable og de sidder rigtigt på ide kablet.

Jeg kunne forestille mig at det er her problemet ligger.

Prøv lige enten at jumpe dem til hhv. Master og Slave eller
byt om på de to diske. Jeg ved godt du skriver at de sidder
rigtigt, men den lange pause kunne altså godt tyde på det
modsatte.

mvh Mads